reeeeetard

du är aldrig med när jag är
jag är aldrig med när du är
hur blev det så här
vi går om varandra
igen


tummen upp, jag ser gammal ut
tummen ner, jag är arg &ledsen

 


crap

Allt som började så bra.

I feel muy mal

kul att frida mobbar mig för min dåliga spanska när hon inte ens läser språk -.-


(HAha som tur är så är min spanskafröken sjuk idag, oopsiedaisy = ingen spanish!)

internet vs. Hanna, 1-0

enda anledningen till att jag drog till mami nu över huvudtaget var att det skulle vara nära till el entreno sen, men bara för att jag är så lycklig över lite internet utanför skolan där det alltid står nån jävel och läser över axeln på en så kommer jag säkert komma försent igeeeen, och få spö igeeeeen, hoppas vi ska sparras! :D puss!

I don´t get it....?????


so NOT a pineapple?!?!

Min skola är söt!



haha! fast tänk vad dom satsar..!

What the hell is going on?!

Herrejeez, här är man borta några ynka dagar, och vad hinner hända?! Jo, min blogg har bytt plattform (???) eller något, webblogg.se funkar iallafall inet längre ;O är det samma för er?

Hemma håller jag på att avlida utan internet, vad GÖR människor med så mycket överflödig tid?! uttråkad skrivs det.. Aja, imorrn så är det mami igen och då finns det internet iaf. <3<3<3

over and out


and I hate it

today is the day..

Motsägelsefull

Det finns en sak jag älskar. Att krossa folks fördomar. t.ex. så älskar jag uttrycket i folks ansikten när dom får reda på att en liten tunn blond tjejtjej gå i boxning, eller att en feminist som mig är bättre kompis med killar (för NEJ självklart vill vi inte döda dom. -.-) än tjejer, eller att en blondie som mig hade 315 poäng från höstadiet.



nu kan ni applådera er själva för att ni fick reda på allt det här om mig och till mig, som återigen har lyckats sabba några fördomar.


oth

dude, havin´you around is so much better than a puppy...!

funny story

Otroligt skönt att inte behöva gå upp vid halv sju som de andra, utan istället få ligga kvar till halv ett och bara må ^^ Har varit en snabbis på bibblan och lånat lite böcker för hell no att jag pluggar på en vilodag (;

smell ya later


Sundsvallsweekend

Yes, jag och Louisen tog ju bussen igårkväll till sundsvall där vi fördrev någon timma innan vi mötte upp med hampus. Otroligt nog så lyckades vi med att hitta vägen hem till felicia!
<kvällen blev supermysig :D film,godis,härliga människor, och singstar (tror jag?) tills ALLA lät som om de var fjortonåriga pojkar xD
Dock blev de jäääävligt trångt när plötsligt alla skulle sova i felicias 6m^2 stora rum, haha! Men mysigt vare (;
Men som väntat blev det inte såär jättemycket sömn, så nu är jag ganska matt.
Film tonight mayby, sova ut och sedan chilla järnet imorrn - låter finfint det! tur att man är ledig ;)

puss

Leila Bakar

Jag vet, jag är en tönt som kollar på det, men allt hon gör ser ju så himla GOTT UT! Som idag, då hon skulle ha choklad i allt x) mmmmmm...


HAPPY with my HAIR

Redy set, go! Nu kör vi - liten miniegopicbildbomb som ni vet att ni vill se (iallafall CHO (; ), bara för att jag blev så himla nöjd med mitt hår ikväll!









FACELOOK AND DONE

myspys

Jag är så fruktansvärt lat idag. Har gosat ner mig i soffan med täcke, film, goskatt och bärbara, yeee!
Ikväll blir det visserligen lite mer drag, så det känns helt ok :D

nu-dags att kolla nudelstatusen ;)

T.G.I fridays

Friday bbys!

Är så himla sugen på TGIfridays kycklingpasta med sås, aaaaah ^^! Tur nog blir det nog en god pastasås här hemma också, score!

Helt sjukt hektisk dag. Började med rapportseminarie där vi skulle "hjälpa varandra att skriva bättre uppsatser", yeah right, samtidigt som vi blev bedömda? -.- Fick skynda oss att slänga i oss lite pannkakor innan det var dags för styling till ESV redovisiningen, oh vad snygga vi var! Och gissa om grabbarna passade i eyeliner?! Fan vad kul vi hade xD Framträdandet gick väl som väntat, redovisningen gick...skit, men sången gick bra med tanke på min pajjade hals :) Efter det var det dags för vårat sista matteB prov, yeey! dock gick det inte så braaa...

Ush, jag är verkligen jättehungrig! maaat.nuuuu.

Torsdag

idag har varit en riktigt skön dag, om man bortser från min oförmåga att snacka - kul att halsen sviiiker -.-

Började med samlingen vid kvart över tio, mentorstid, lunch och kemi i två timmar så fick sluta redan vid halv två, helt otroligt jag vet ;O

Imorrn blir nog en förjävlig dag. I´m so not excited.

onsdag

Är det inte typiskt så säg, skolan börjar igen och bloggen i princip dör. haha.

Dagen har varit lycklig, fick nämligen reda på mitt slutgiltiga matteA betyg imorse, mvg omg!! Happyyyy!nailade den sista uppgiften dessutom, awsome :D

helgen ser ut at bli riktigt trevlig trots omständigheterna ;/ JAg vet att jag har något inplanerat på fredagen, har bara glömt vad... Men på lördagen blir det nog sundsvalls till söndag :D Sen är vi lediga måndag också (y) först ska jag bara klara av fredagens rapport semenarie och det sista matteB provet, känns grymt skönt att vara klar snart! Vecka tre drar dessutom det nya schemat igång, vilket betyder att vi även är klar med: ESV:n, HistoriaA, MAtteA och MatteB :D awsomness or what?

nu ska jag kika klart på sence and sensibility ;)

countdown

5 dagar kvar


Mini kamera update

for thoose who cares x)

jepp kameran är tillbaka, blank och fin, reparerad in i minsta detalj. Det enda sm behöver göras för att den ska funka perfa är att ladda den. Vart fan är laddaren?! goooone :(

Sunnyday

oh vad hurtig jag har varit idag :D Pappa väckte mig vid ett som vanligt, solen stekte på hustaken och egentligen ville jag bara ligga och tycka synd om mig själv i sägen med gos-filmer hela dagen, men nej! Jag grabbade tag i längdskidorna (jag vet jag är själv chockad) och gick den lilla biten upp till högslätten, åkte några kilometer i det perfekta vädret, gick sedan hem tog en dusch och satte mig med lite mini-plugg! Nu är det strax middag, och shit vad skönt det känns att jag kom ut! Insåg att jag verkligen behöver röra på mig ör att må bra, dopaminet som utsöndras när man är lycklig behövs i vinterkylan! mmm :]

Ikväll blir det antingen Jane Austen filmer här hemma eller mysig filmkväll hos någon söt vän. För tillfället har jag lite svårt att bestämma mig för vad jag kan tyckas vara roligast ;)


mean girls vs. nerd girl

Okey, vill ni veta en läskig sak? Klart ni vill, för tillfället ligger jag och kikar på mean girls, och alla de där grejjerna som lindsey lohan säger innan hon blir retarded som ska anses vara sådär töntigt smarta att alla ska bli; bah whooot? ;O Jag fattar dom..!

Jag känner mig som den största nörden någonsin -.-


Big failure

 

Det stora testet år 2009 -gör de innan året är slut!

Har du under 2009:
Rökt? - Gud nej! :O
Druckit alkohol? - Aldrig i hela mitt liv
Varit full? - ^
Däckat? - Typ för att man blivit trött?
Fått ett sugmärke? - dammsugaren är min vän
Gjort ett sugmärke? - nej?! o.o
Haft sex? - Euuuwww, vem gör sånt???
Kysst någon? - Typ saliv? euw på det med
gjort något som du ångar? - Jag gör inte sånt!




Blivit kär? - Typ ny kille varje dag (a)
Dumpat någon? - Vem gör sånt..?
Blivit dumpad? - aldrig
Haft ett förhållande? - Eh, nej!
Fått IG på ett prov? - jag har inte haft prov? o.o eller?
Fått G på ett prov? - No comments
Fått VG på ett prov? - Mandarin, ja
Fått ett MVG/MVG+? - MEn hade vi prov eller????
Skrikit fula ord åt en lärare? - Fy så oförskämt
Skolkat? - vad är det, typ mjältugg?
Misshandlat någon? - Fina flickor slåss inte.
Blivit polisanmäld? - Är det här ett skämt?
Polisanmält någon? - MAn FÅR faktiskt inte skräpa ner!
Blivit hotad? - Killar kan vara läskiga...
Åkt på semester utomlands? - Tre stycken
Badat i havet? - JA
Haft snöbollskrig? - Snö är överskattat *fnys*
Shoppat för över 1000 kronor? - När det behövs
Färgat håret? - Never !
Färgat håret på någon? - Väteperoxid förstör naglarna
På vem? - Mig ofc?
Gråtit? - Inte öppet
Skrattat? - Lett är väl en bättre beskrivning
Varit rädd? - Kanske
Ringt polisen? - Som sagt; MAN FÅR INTE SKRÄPA NER!!!
Blivit jagad av polisen? - lol, nej XD
Gjort något olagligt? - neJ! ;o
Velat döda någon? - Din mamma
Velat dö själv? - nej
Fått nya vänner? - Ingen gillar mig...

Favoriter detta år:
Cider/Öl? - Cola alla gånger!!!
Godis/Chips? - Chippa
Coca-Cola/Pepsi?  - cola lätt
Max/Mc'donalds? - Mc donalds<3
Maxi/Coop?  - maxi
Badhus/Sjö? - Orent vatten förstör bakteriefloran för håret..
Vara med kompisar/Vara med familjen? - Familjen in my heart, vem behöver vänner ;O
Läsk/Energidryck? - Apelsinjuice
Sommar/Vinter? - Höst

Vad heter du:  Sebbe
Hur många år är du: 16 år, 4 månader och åtta dagar
Vart bor du:  Här nös and
Din familj består av: Alla är min familj, kärlek till världen
När fyller du år: Första september
Sista frågan nu, var du lyckligare år 2009 än 2008? - vet inte


gossip´y!

Haha, det är så otroligt roligt! Det finns en seriös skvallerblogg om min superk00000la skola xD Haha jag dör, speciellt som det står vissa grejjer som jag tvivlar på att vissa vill ska komma ut x) Kika så får ni se (btw, det finns folk som är värre än oss på gnistan, par everywhere säger jag bara!)


GossipSkvader.blogg.se

Haha!

Countdown



6 dagar kvar


KAMERA

Juste! Jag har fått tillbaka min kamera! eller snarare - jag fick en ny :D askalas! Nu blir det fota av, även om jag inte har en trekilos systemkamera så funkar det ;)


saturday

Jag och L vaknade lite för sent idag x) Dock kändes det knappt tillräckligt ändå, jag tror att jag håller på att åka på en riktig förkylning ;/ HAr därför varit hemma today, fixat undan julen, städat, osv >.< sådär lagomt lördagskul. Ska också läsa igenom Hannas uppsats (annan Hanna alltså, jag hatar när folk talar/skriver om sig själv i tredje person -.-) Sen lät en hemmakväll ganska fint, men jag får se om jag orkar (haha, lite komiskt, annars brukar det ju ta mer på krafterna att gå ut en kväll, men jag tycker tvärt om x) )

Nix, nu ska jag n00ba lite tråkiga internetspel (y) !


Countdown



7 dagar kvar

 


Friday I´m in love

hoho, lite som en god cirkel det här :] Jag är duktig och uppdatera, och ni är duktiga på att hitta hit! ;D trevligt!

Alltså, jag har nåt för historiska skönlitterära böcker ;O Just nu håller jag dels på med en om vikingatiden och en om stenåldern, typ x) Varvat med lite snygga chicklits. yes smaken är som baken.

Det är skönt med fredag, dock känns det lite som fusk när man bara har gått två dagar. :S
VARNING FÖR ONÖDIG FAKTA
Har varit sjukt oseriös idag, hej dålig koncentration? Lite synd att det var idag vi skulle läsa igenom andras rapporter inför kritikseminariet (jag vet inte vad jag ska kala det...) Min huvudrapport var HannaJ´s, vilken jag bara skummade igenom lite lätt och konstaterade att jag inte gillade den. Men när jag sedan snackade med henne berömde hon min och var som vanligt jättetrevlig, hej skuldkänslor? x) Men nu ska jag "make it up to her" genom att gå igenom den nån gång till under helgen så att den blir bra! (y) Varje gång jag bara flummar bort något för någon får jag alltid jättedåligt samvete sedan >.< det här med att noncha är inte riktigt min grej, dom flesta är ju så himla söta ju!

Nix, nu vill jag berätta en massa andra saker också! Men det skippar vi nog, he-he ;)


scary!

Ödet inatt alltså... ;O
psycic!

Countdown


8 dagar kvar

 

 

 


S-l-o-w-l-y

Fan vad kallt det blev på två röda ;O nyss höll ju vädret på att vända, men så! - poff, hej kyla?????

Snorushightblä var det på att börja skolan igen också -.- tiden gick så sjukt jäkla långsamt, jag lovar! Var där med en timma till godo pga. dåliga busstider mitt på dan; = Rast, men tror ni inte tiden i princip stod stilla? Kollade på klockan, fem över halv ett. Snackar lite med folk, chillar osv. kollar på klockan igen. Visarna hade inte rört sig..! Jag blev galen. Och sjääääääälvklart hade vi kemi i tre timmar just idag. -.- Vi bör inte ens tala om hur långsamt tiden gick då.

Sen hände det ju lite andra roliga saker:
Missade bussen hem, fick vänta en halvtimma
När vi äntligen fick sluta hade temperaturen fallit ytterligare; härliga -25 hade vi, och så nerför en backe på det. Kyleffekten var inte nådig!
TAck vare alla andra promenader i kylan under lovet (..!) Har jag nu börjar blivit förkyld, på första dagen med träning som grädden på moset.
Jag känner mig dum
Joel fyller år, men jag har inte hans nummer, dåååligt

Otroligt vilken bra dag det här blev. i-n-t-e



see you soon

Negativ effekt av dygning: Jag har väntat sedan klockan hal ett på att få gå och lägga mig x) Och snart är stunden här...! haha näerå (;

Nu, bad,choklad&"idolen" ♥

Countdown

9 dagar kvar


24h sleepless

Okey, bara för att jag var så duktig igår så föll jag såklart på mina egna ord idag.. Men jag har faktskt en bra förklaring! L&Moi har ju dygnat :D = ....well...det blev inget bloggande iaf. xD Aja, lite ändring på det nu då!

Under trettondagsnatten har vi hunnit med:
Vandrat över en mil i svinkalla natten (inte min favorit!)
Sett på ett x-antal dåliga serier som går mitt i natten (visste ni te.x. att dawsons creek fortarande sänds :O)
Druckit sirap
Skrattat sönder
hatat lite (a)
Tävlat
dygnat MTV
Sett på när solen gick upp (den tog en jävla tid kan jag säga!)
Var dagens första kunder på Donken (cheez4lajf!)
Pratatpratat&pratat
Läst över 300sidor
Dansat massor av olika danser (hehe)
Knäppt exakt två fula kort på mig

Och mycket mer! ;)
Summakardemmunan: Jag klarade det :D Nackdelen är väl att jag är trött som ett as, men det var ju meningen så.. ;D




Notified

Gick av någon anledning in på bloglovin´för att kika hur många kära läsare jag har, och upptäckte då att jag i snitt endast skriver 3 ynka inlägg i veckan! Whoot? Det ska det bli ändring på! Om ni fortsätter läsa alltså, det finns ju gränser för hur mycket av mig man orkar med, hehe ;) naath.

hehe, men iallafall! Inlägg :D (KAn ju t.ex. meddela att detta är dagens tredje inlägg ;)

 


reservation

oohkai, nu blev jag glad, min reservation som jag har väntat gör länge på har äntligen kommit! :D yey! nu vet ni vad jag kommer göra idag... ;) ♥

It´s a special day today...!

Oh gosh, pappa väckte mig imorse;

Pappa: Hanna, nu måste du vakna, klockan är halv tio?!
Vilket den inte alls kändes som, den kändes som halv sju -.-
Jag: Är du seriös?!
Pappa: Nej, den är över ett UPP MED DIG NU!

Helt sjukt vad man vänder på dygnet ;O Klockan var ju faktsikt över ett, men det kändes som om det var en vanlig skoldag = 06.25 x) Därför kom jag på den ypperliga idén att dygna inatt så att man ställer om dygnet ^.^ wie!

Hoppas ni vet vad det är för dag idag också...! ;)


Tredje gången gillt!

Kära läsare, jag måste erkänna att jag för tillfället är väldigt nöjd med min fräscha design!

Gottigottgott!

Nu --> TheBigBangTheory♥

Design

Som ni kanske ser om ni läser det här, så har jag trixat ihop en ny design! :) Blev ganska nöjd, men jag är inte helgalen över bakgrunden så vi får väl se. 

Men vad tycker ni, var förra bättre..? jak vara osäker.

xoxo


Mysigt

oh en sån skön dag :] har bara legat i soffan med täcke, kakor, harry potter och en del av la familia! Heeeelt perfekt. *gör en mys-min, drar upp axlarna och rynkar på näsan med ett nöjt flin*

Först tänkte jag här skriva ett "hur mår ni" här, men det känns så otroligt fånigt xD Lixom, vem bryr sig? Eller inte så, men ni läser ju min blogg för att ni vill läsa om mig, inte för att ni vill chitchata? haha reatarded egentligen x)

Ärligt så vet jag inte vad som har hänt med mig, idag har jag på mig mysbyxor OCH en in flames tröja ;O Insaaaaane -.- (säg inget till persson...)

nu sak jag tydligen duka (hur kul är det på en sakla lixom?) see ya bitches :D

WinterLand

^verkligen! Men idag har det varitlagom kallt tycker jag, har väl legat på -2 kanske? Mina nya skor (!) satt på fint iaf. Om jag pallar kan ni få se bilder på både de och kjolen (;

Ibland kommer det över mig sådana där overkliga känslor, nivet, som om jag inte har någon aning om vad jag håller på med. Eller om det jag tror verkligen stämmer. Eller så.  Det är jobbigt, att inte veta vart man har alla. Så desto mer glad känner jag mig när jag är med de som är på riktigt. Ibland känns det som om jag håller på att tappa bort mig själv i något jag inte trodde.

Har iallfall börjat plocka upp tecknandet igen, fick ju ett gäng goa tuschisar i julklapp så nu sitter jag och kladdar blocken fulla av meningslösa teckningar mellan vänner-familj-äta-sova-varven.

I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing thats real

Hmm. En slump att jag för första gången lyssar på johnny cash och dessa rader dyker upp?! creepy.

the needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but I remember everything
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt

I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of thorns
upon my liar's chair
full of broken thoughts
I cannot repair
beneath the stains of time
the feelings disappear
you are someone else
I am still right here



<3

tänk om det här är jag

RSS 2.0