På återseende ;)

Springer runt här hemma som en annan löpare. Packar, fixar mig, möblerar om, ringer en massa samtal m.m.! Mycket som ska göras innan jag åker till Lolleliboos stuga en vecka, så det här blir nog det sista ni ser från mig på ett tag ;( Jag vet, salta tårar eller hur?
Sjukt härligt dag förövrig, soligt och bra sällskap, glass och en bra bok kan sätta guldkant på tillvaron ;) dessutom blev rummet mycket snyggare möblerat som det är nu ;; hihi

Nu måste jag återgå till fixandet - men tills vi ses (jaa, somom!) "skrivs" nästa gång, ha ett wonderful sommarlov för det ska jag!


Peace And Love People!

Haha!

En synad bluff?

På en buss i Hässleholm

En mamma ∼40 och hennes dotter ∼13 stiger på bussen mitt inne i ett samtal om en fest som hade ägt rum på lördagen.
Mamman: Dansade du med killar?
Dottern: Nej mamma.
Mamman: Drack du?
Dottern: Nej.
Mamman: Rökte du?
Dottern: Men nej mamma!
Mamman: Då behöver du väl inte gå på nästa?
Dottern ger mamman en förvånad blick.
Dottern: Nähä och varför inte?
Mamman: Den där festen lät ju inte så kul precis.


1!"#¤

#%¤/U&)(#"# DET FUNKAR INTE!!!! eLEKTRONIKSKITSKABARAFUNKA!

Söndag

Gud, det har hänt mycket på tre dagar ;/ Vissa bra, och andra mindre bra. Mest personliga grejer som jag inte tänker skriva här. Men jag kan ju berätta lite om några av de bra sakerna iaf. :) God nyhet för er också för den delen - jag har köpt en kamera! ;) Så nu blir det förhoppningsvis en massa snygga bilder här på bloggen ;D om jag lyckas lista ut hur installationen av från-kamera-till-dator funkar...

Sen så hann jag träffa bästaste också! :D<3

Nu ska jag försöka trixa lite med det där programmet... >.< c yah

.

Midsommar blir nog inte som jag tänkt mig...

Nightynighty

Snacka om att göra en tidig kväll, :) Klockan är knappt nio och jag tänker nu börja dra mig mot sängen och kolla på Sabrina med Audry Hepburn, den sista av filmerna i boxen jag köpte för några veckor sedan, om ni minns?=) I kroppen känns det som om klockan är efter ett nån gång, vilket väl är helt naturligt om man tänker efter, har ju varit vaken över trettio timmar nu! x)

Imorgon bär det av mot stugan för att fira midsommar! :) Kommer nog att bli roligt (men allt är väl relativt höhö) Fridis ska ju dit också. Enda gången på året då jag inte grumsar över att behöva fara dit, dock blev jag lite paff när jag fick reda på att det var imorrn och inte på fredag vi skulle åka..




How r your outfit?

Jag känner att jag har börjat att tappa formen lite vad gäller collage ;/ Får börja göra lite fler kanske, och fresha upp talangerna lite? ;) Det här blev lite... osnyggt -.- Aja, ni ser ju iallafall vad jag visar upp huh?



Ett par kaxigt söta heels med stuprör och en skitsnygg kavaj från asos, smycken från kyssjohanna (favvo-sidan ;;) Massor av blaffiga ringar, rassliga armband och färgranna detaljer är så snyggt! ♥ Speciellt halsbandet med glasskulan tycker jag är fint :)

Goregeous

Håller på att kirra ett kollage om en önskeoutfit, men undertiden kan ni ju underhålla er, med att beundra de här sötnosarna som jag planerar på att ska bli mina ;) Hur snygga lixom!


Todayy

Är alldeles yr och tung i huvudet av trötthet, inte fan blev det nån sömn inatt inte xD Så fort man råkade somna till lite (a) var det nån som genast..hm, väckte en ;p Men kul vare!

För att hålla oss vid liv idag tog jag och Maria (och sedan Louise också) en sväng på stan och gjorde av med lite pengar - livar alltid upp ;) Hittade bla. en klänning, ett linne & ett par leggins från hm och en massa snygga diadem, hårspännen, ett par örhängen och ett halsband från lindex :) Great!

Får se om jag pallar movienight i kväll med vännerna, eller om jag bara ska gosa ner mig tidigt i sängen med en bok, (det senare lät sjukt frestande;;)



Onsdag

Mornin´

Har trixat lite i layouten igen (a) och KOLLAKOLLAKOLLA HEADERN :D  visst är den snygg?! ^^ *nöjd!* Ska se om jag pallar fixa lite mer idag med smågrejer :)

Idag ska vi tälta också xD I halvstorm, på en strand med ett tält som inte är vattentätt och det väntas regn - YÄ! Men det ska gå! :D pepppepppepp

puss

sims3lan

Tjabbatjenahallå :)

Håller på att vänta på att L ska käka fääääääärdigt nån gång så att vi kan dra upp till Maria och lana TheSims3 ;D ! Hur många balla ändringar som helst, (tyckte iallafall vi, simsnördar som vi är i våra hjärtan) Problemet är bara att det tar sjukt lång tis för att göra en endaste gubbe x) En timma var typ, I´m not joking! Och då har vi inte ens börjat på huset...

Jag har börjat insett mer och mer att det faktiskt är sommarlov nu, amazing!

brb bby´s

Sometimes love just ain´t enough

Now, I don't want to lose you
but I don't want to use you
just to have somebody by my side.
And I don't want to hate you,
I don't want to take you
but I don't want to be the one to cry.


And that don't really matter to anyone anymore.
But like a fool I keep losing my place
and I keep seeing you walk through that door.

But there's a danger in loving somebody too much,
and it's sad when you know it's your heart you can't trust.

There's a reason why people don't stay where they are.
Baby, sometimes, love just aint enough
.

Now, I could never change you
I don't want to blame you.
Baby, you don't have to take the fall.
Yes, I may have hurt you, but I did not desert you.
Maybe I just want to have it all.


And there's no way home
when it's late at night and you're all alone.
Are there things that you wanted to say?
And do you feel me beside you in your bed,
there beside you, where I used to lay?



sunday afternoon

hel allihopa :)

Det regnar här, segt som sjutton. Fast rätt mysigt om man ligger inne och kollar på film med sötnosar. :]

I helgen har Louise sovit här och hållit mig sällskap, tur det eftersom att jag bokstavligt talat har dampat sönder/varit enormt frustrerad på resten i min vänskapskrets x) Gick dock över igårkväll vilket gjorde att jag fick konfrontera en massa ;/ Inte min favvo precis. Så om jag har spytt galla över er i helgen - sorry, jag vet inte vad det var med mig!

Håller på att kolla på den nya serien priveleged, vilken verkar lite sådär, ska kolla klart innan jag bestämmer mig helt dock ;P

puss

Med huvudet i handen och hjärtat bland alla jag älskar

På bara några timmar har livet förändras så otroligt mycket :( LillaFamiljenSomJagÄlskar har splittrats :´( Jag klarade att hålla tårarna tillbaka såpass att jag och Mira sjungit färdigt våran låt, men då brast det ;p Sedan dess har jag väl grinat nonstop i nån timma xp Men det är så blandat också, för samtidigt som det är så jävla sorgligt att vi slutar *tårar hej* så är jag så himla stolt! Vet ni hur bra betyg jag har eller?! :D Miranda, nu jäklar ska det festas och firas! Det känns dock inte precis som om jag behöver några fler kramar idag (eller joo (a)) då jag har kramat alla i årskursen några gånger var ;) <3
Nej hörrni, nu ska jag fortsätta fira/grina/äta asagod mat :D HA en underbar avslutning ni med! <3

n0lifer

Inte bra >.< har typ kollat igenom alla mina "vanliga" hemsidor ett par x-antal gånger nu ikväll, jag vill inte gå och lägga mig! Imorrn tar ju allt slut lixom, ångest! Samtidigt som att det ska bli skönt med sommarlov så...njae asså.

Och då kan man ju lika gärna blogga lite, eller vad säger ni? =) pusspåer

Bitchfight, Promnight and a few pics

Hej igen!

Så har jag äntligen lite tid att updatera då :) Jag skrev visst om Cabarén senast huh? Shit, det känns som om cabarén var för hur länge sedan som helst :o fast egentligen har det ju bara gått knappt tre dagar. omg. Okey, snabb dragning då:

Tisdag - Smitingedag på skolan från 9-13. Tillbringade dagen med att spela volleyboll, "bada" och hänga med vännerna. Eftersom att ingen har nämt det så bara måste jag ju nämna det urartade vattenkrig som också uppstod ;) Bitchfight hellyeah. -.- Kvällen vart sjukt lugn i jämförelse, en promenix i det dunderfina vädret bl.a. :)

Onsdag - Var på skolan kanske en och en halv timma innan vi drog på vårkalaset där en massa band skulle spela - dock spöregnade det 24/7 så det slutade med att jag drog hem ist. Jag och Louise fixade oss här hemma innan Balen som drog igång vid sex. Skitläskigt att cruisa förbi alla som värsta kändisen kan jag tala om, det där om att stå i spotlighten är inte riktigt min grej ;) Balen blev faktiskt sjukt mycket roligare än vad jag förväntat mig :D Alla dansade mest hela tiden och man kom varandra närmare (: Surt att man ska göra det precis innan vi ska splittras bara ;p Kristinaplan mitt i natten till tre ungefär, trötthög hej? ;)







Orkar inte ladda upp alla bilder här ;) Kika facebook om du är intresserad

Torsdag - Fick sovmorgon till tio (turligt nog ;;) Letade mig sedan hem till vår mentor för att grilla - mentorsdag youknow ;p Hängde sedan med grabbarna ett tag tills frida duschat klart (världens segaste männsika på att duscha btw ;D <3) For sedan hem till henne och chillade. Orkade inte göra mycket mer ansträngade grejer idag x)

Pusshejleverpastej;;

Btw; Imorrn är det vattenfast som gäller!

Tävling, *typ*

Nu har jag ändrat lite i min layout, inte så mkt kanske, men lite slankare och snyggare blev den allt :D <problemet är bara headern... -.- Jag har lixom ingen fantasi eller snygga stilar ang. den.. Såå *superbrilliantidé!* Jag vet! Vi kan ha en liten tävling :D Ni kan designa en header åt mig som påminner om mig elr liknande - ett enda krav, den ska vara snygg ;) Nu kommer ni säkert inte att palla göra nån men *talar-med-en-jättejätte-övertygande-röst: NI Viiiiiill* ;D Let the game begin!

Talent show

Piuh, så var det över, cabarén då alltså. På morgonen lyckades jag på ett otroligt pinsamt sätt komma in i målbrottet (är det ens möjligt?! xD ) inför hela skolan...på den högsta tonen...på min låt....yey.. XD Ikväll gick det dock lite bättre, höll tonen någorlunda iallafall. Aja sak samma, det var skitkul iaf. =) Ni som lyssnade, lät det ok?

Jag och Mira har bestämt oss för att fira på fredag om vi blir relativt nöjda över våra betyg (vilket för oss betyder en hel del, minst tio mvg:n iaf ;)) Eftersom att vi har varit så jävla duktiga det här året och kämpat för de! Hur vi ska fira är ännu obestämt dock ;) Förslag? :D

Nix hörrni, nu ska jag stupa i säng med en überbra bok - Så länge vi båda andas av Stephanie Meyer :] Natti!

Titta, ett test!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1 Är du singel? ja
2 Är du lycklig? oftast
3 Är du uttråkad? nej
4 Är du ledsen? lite
5 Är du Italienare? nej
6 Är du cooling? haha, knappast
7 Är du från Irlan? nej
8 Är dina föräldra gifta? ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1 Tror du på kärlek vid första ögonkastet? tveksamt
2 Har du nån gång blivit sårad? ja
3 Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånder under samma natt? ja
4 Har du gillat en tjej/kille utan att berätte det för henne/honom? ja
5 Har du kysst nån under de senaste två veckorna? ja
6 Har du haft en hemlig beundrare? jag lär ju inte veta om honom isf. ;P
7 Är du kär? lite
8 Vill du gifta dig när du blir stor? vetinte

TVÅ ALTERNATIV
1 Bdb eller lunar? bdb
2 Hår eller ögon? ögon lätt
3 Katt elelr hund? Katt
4 Några få bästa vänner eller jättemånga "vanlig"a vänner? Några bästa
5 TV eller intenet? internet
6 Coca cola eller pepsi? coca cola
7Utekväll eller romantisk hemmakväll? utekväll
8 Pengar eller lycka? lycka
9 Dag eller natt? natt
10 Msn eller mobil? msn

TIO HAR DU NÅNSIN...
1 Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej
2 Brutit ett ben? ja
3 Gjort något du ångrar? såklart
4 Hoppat bungee jump? ush nej
5 Ljugit för någon du tycker om? ja
6 Ätit en hel tårta? nej, men en halv..
7 Gjort bort dig offentligt? ofta
8 Viljat bli tilsammans med ditt ex igen? -
9 Gråtit när ett husdjur dog? nej
10 Velat försvinna? ibland

SENASTE
1 Telefonsamtalet gick till? Louise
2 Telefonsamtalet du fick? Mattias
3 Personen du var med? Skolan?
4 Roligaste grejen som hänt? Spanienresan
5 Personen du smsade? Abs
7 Du skrev till på myspace? -
8 Du kommenterade? Sara
9 Tillbringade natten med? -
10 Du kramade? Abs

Stayin alive!

Hur kommer det sig att jag har så trogna läsare att ni bara blir fler och fler, även fast jag inte har bloggat på tio dagar? Amazing av er iaf. :D

Hinner inte skriva ett så långt inlägg just nu, måste kasta i mig lite mat innan kvällens och årets sista tillfälle att skämma ut sig rejält drar igång ;D Äsh, vadfan man får bjuda på sig själv lite (mycket!)

Veckan i Spanien var hur skön som helst :D Men eftersom att jag gissar att ni redan har hört mig babbla om den ett x-antal gånger tidigare ska jag inte plåga er onödigt mycket ;) Kan ju bara säga att veckan bestod av: sola-bada-värme-släkt-minishopping-bikini-sötagrabbar-utgång&dans-godmat och mycket mer :D

Ska byta layout igen, big surprise, men nu - MAT!


RSS 2.0