Big failure

 

Det stora testet år 2009 -gör de innan året är slut!

Har du under 2009:
Rökt? - Gud nej! :O
Druckit alkohol? - Aldrig i hela mitt liv
Varit full? - ^
Däckat? - Typ för att man blivit trött?
Fått ett sugmärke? - dammsugaren är min vän
Gjort ett sugmärke? - nej?! o.o
Haft sex? - Euuuwww, vem gör sånt???
Kysst någon? - Typ saliv? euw på det med
gjort något som du ångar? - Jag gör inte sånt!




Blivit kär? - Typ ny kille varje dag (a)
Dumpat någon? - Vem gör sånt..?
Blivit dumpad? - aldrig
Haft ett förhållande? - Eh, nej!
Fått IG på ett prov? - jag har inte haft prov? o.o eller?
Fått G på ett prov? - No comments
Fått VG på ett prov? - Mandarin, ja
Fått ett MVG/MVG+? - MEn hade vi prov eller????
Skrikit fula ord åt en lärare? - Fy så oförskämt
Skolkat? - vad är det, typ mjältugg?
Misshandlat någon? - Fina flickor slåss inte.
Blivit polisanmäld? - Är det här ett skämt?
Polisanmält någon? - MAn FÅR faktiskt inte skräpa ner!
Blivit hotad? - Killar kan vara läskiga...
Åkt på semester utomlands? - Tre stycken
Badat i havet? - JA
Haft snöbollskrig? - Snö är överskattat *fnys*
Shoppat för över 1000 kronor? - När det behövs
Färgat håret? - Never !
Färgat håret på någon? - Väteperoxid förstör naglarna
På vem? - Mig ofc?
Gråtit? - Inte öppet
Skrattat? - Lett är väl en bättre beskrivning
Varit rädd? - Kanske
Ringt polisen? - Som sagt; MAN FÅR INTE SKRÄPA NER!!!
Blivit jagad av polisen? - lol, nej XD
Gjort något olagligt? - neJ! ;o
Velat döda någon? - Din mamma
Velat dö själv? - nej
Fått nya vänner? - Ingen gillar mig...

Favoriter detta år:
Cider/Öl? - Cola alla gånger!!!
Godis/Chips? - Chippa
Coca-Cola/Pepsi?  - cola lätt
Max/Mc'donalds? - Mc donalds<3
Maxi/Coop?  - maxi
Badhus/Sjö? - Orent vatten förstör bakteriefloran för håret..
Vara med kompisar/Vara med familjen? - Familjen in my heart, vem behöver vänner ;O
Läsk/Energidryck? - Apelsinjuice
Sommar/Vinter? - Höst

Vad heter du:  Sebbe
Hur många år är du: 16 år, 4 månader och åtta dagar
Vart bor du:  Här nös and
Din familj består av: Alla är min familj, kärlek till världen
När fyller du år: Första september
Sista frågan nu, var du lyckligare år 2009 än 2008? - vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0