S-l-o-w-l-y

Fan vad kallt det blev på två röda ;O nyss höll ju vädret på att vända, men så! - poff, hej kyla?????

Snorushightblä var det på att börja skolan igen också -.- tiden gick så sjukt jäkla långsamt, jag lovar! Var där med en timma till godo pga. dåliga busstider mitt på dan; = Rast, men tror ni inte tiden i princip stod stilla? Kollade på klockan, fem över halv ett. Snackar lite med folk, chillar osv. kollar på klockan igen. Visarna hade inte rört sig..! Jag blev galen. Och sjääääääälvklart hade vi kemi i tre timmar just idag. -.- Vi bör inte ens tala om hur långsamt tiden gick då.

Sen hände det ju lite andra roliga saker:
Missade bussen hem, fick vänta en halvtimma
När vi äntligen fick sluta hade temperaturen fallit ytterligare; härliga -25 hade vi, och så nerför en backe på det. Kyleffekten var inte nådig!
TAck vare alla andra promenader i kylan under lovet (..!) Har jag nu börjar blivit förkyld, på första dagen med träning som grädden på moset.
Jag känner mig dum
Joel fyller år, men jag har inte hans nummer, dåååligt

Otroligt vilken bra dag det här blev. i-n-t-e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0