Drug


Stadsfest

Stadsfesten igår då; Askul :D Drog dit med sköna männsikor och stog i publikhavet ( kan man kalla det hav...Mer som en sjö då, publiksjön?) och hoppade och skrek högt till heat & smalare än tård, missade marcus fagervall (ingen som grinar för det tror jag?) LeraRegnArtisterStämmningFolk= Minifestivalstämmning :D
Hann också med att träffa P :] Nice. Såklart träffar man ju också en hel hög med andra man känner, men ändå ;)



maha egopic - luggen! (när den inte är genomvåt, lockig och får mig att se ut som en slickad katt -.-)



Appropå festvialer - Ahhhhhhh!! Dom ska ju ställa in hultsfred nästa år! :O :O :O :( Faaaan! idie

PeppPeppPepp!

Wohoo statsfesten nästa!  ;D
Taggad, yesbox :D
nu kör vi

back in town

Tjo!

Jag passar på att blogga nu när det endå regnar och det inte verkar finnas så mycket annat roligt att göra ;p Well, vädret suger men humöret är för det mesta uppåt ;) Har unde veckan försökt att träffa och hinna med så många och så mycket som möjligt (kanske inte så smart gjort när man tänker efter x)) Har varit duktig också, handlat mat (mat är dyrt!)

inatt blir nog första natten någonsin som jag kommer att sova helt själv - scaaary! Men jag måste ju våga nån gång såatt... :)


Fan! Mitt kylskåp funkar inte!! *panik* vad sjutton gör jag nu?!?

gah -.- orkar inte tänka på sådana grejjer nu.

caio

RSS 2.0