Friday I´m in love

hoho, lite som en god cirkel det här :] Jag är duktig och uppdatera, och ni är duktiga på att hitta hit! ;D trevligt!

Alltså, jag har nåt för historiska skönlitterära böcker ;O Just nu håller jag dels på med en om vikingatiden och en om stenåldern, typ x) Varvat med lite snygga chicklits. yes smaken är som baken.

Det är skönt med fredag, dock känns det lite som fusk när man bara har gått två dagar. :S
VARNING FÖR ONÖDIG FAKTA
Har varit sjukt oseriös idag, hej dålig koncentration? Lite synd att det var idag vi skulle läsa igenom andras rapporter inför kritikseminariet (jag vet inte vad jag ska kala det...) Min huvudrapport var HannaJ´s, vilken jag bara skummade igenom lite lätt och konstaterade att jag inte gillade den. Men när jag sedan snackade med henne berömde hon min och var som vanligt jättetrevlig, hej skuldkänslor? x) Men nu ska jag "make it up to her" genom att gå igenom den nån gång till under helgen så att den blir bra! (y) Varje gång jag bara flummar bort något för någon får jag alltid jättedåligt samvete sedan >.< det här med att noncha är inte riktigt min grej, dom flesta är ju så himla söta ju!

Nix, nu vill jag berätta en massa andra saker också! Men det skippar vi nog, he-he ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0