Sunnyday

oh vad hurtig jag har varit idag :D Pappa väckte mig vid ett som vanligt, solen stekte på hustaken och egentligen ville jag bara ligga och tycka synd om mig själv i sägen med gos-filmer hela dagen, men nej! Jag grabbade tag i längdskidorna (jag vet jag är själv chockad) och gick den lilla biten upp till högslätten, åkte några kilometer i det perfekta vädret, gick sedan hem tog en dusch och satte mig med lite mini-plugg! Nu är det strax middag, och shit vad skönt det känns att jag kom ut! Insåg att jag verkligen behöver röra på mig ör att må bra, dopaminet som utsöndras när man är lycklig behövs i vinterkylan! mmm :]

Ikväll blir det antingen Jane Austen filmer här hemma eller mysig filmkväll hos någon söt vän. För tillfället har jag lite svårt att bestämma mig för vad jag kan tyckas vara roligast ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0