Mysigt

oh en sån skön dag :] har bara legat i soffan med täcke, kakor, harry potter och en del av la familia! Heeeelt perfekt. *gör en mys-min, drar upp axlarna och rynkar på näsan med ett nöjt flin*

Först tänkte jag här skriva ett "hur mår ni" här, men det känns så otroligt fånigt xD Lixom, vem bryr sig? Eller inte så, men ni läser ju min blogg för att ni vill läsa om mig, inte för att ni vill chitchata? haha reatarded egentligen x)

Ärligt så vet jag inte vad som har hänt med mig, idag har jag på mig mysbyxor OCH en in flames tröja ;O Insaaaaane -.- (säg inget till persson...)

nu sak jag tydligen duka (hur kul är det på en sakla lixom?) see ya bitches :D

Kommentarer
Postat av: fridayy

in flames?? where did u get it????

2010-01-04 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0