hello goodbye!

Wihooo, idagdrar jag! :D im so happy, dessutom börjar allt ordna upp dig :D om man ignorerar vissa grejjer så!

En hel vecka utomlands med bästatste = wonderful! <3

love peeps!

hur många :D smilysar får man in i ett inlägg?

Hello peeps! :D

Idag är en braaaa dag =D Har mått bra ända sen igår faktiskt, gillagillagilla :)
Hade endast kemiprov + samling&mentorstid idag, och kemiprovet gick galant! :D
Drog sedan och fikade med sött folk på stenstans bästa bageri! Asgott och billigt :D
Träffade sedan H en sväng = pepp xD Han är så knasig.
Sparrades ikväll igen, fortfarande inget tandskydd hähä, är liiiite tveksam till om jag borde skaffa något över huvudtaget x)
Det är bara två minus en dag kvar tills vi draaar :D ! <3

thats why life is awsome rigt now! pussipuss

ost-ish!

Suck -.- jag känner hur mina linser protesterar mot att tryckas ner över en timme i klorvatten med överbliven mascara hängandes i krokarna, resultat: ostgrumsig syn!

Tack och gonatt, matteprovet sket sig, typ vg elr nåt :( sätter nu mitt hopp till kemin!..som är om två dagar..som jag inte kan...och inte orkar plugga till...men det ska gå!

puss

nolifer

Hello :-)

Den här kvällen skulle egentligen ha ägnats åt matematikplugg då vi har ett ganska avgörande prov imorrn, men... Jag är ju sååå bra på att plugga. -.- Först drar jag ut på det hur länge som helst och kommer med en massa lame excuses som jag egentligen inte behöver, ända tills det är försent. gräjt säger man väl..?!

Suck, undrar om jag ska bada ist. 

tjao! 

and do we give a fu**?

jag är så trött
låt mig bara sova
lite
till
tack

tar det när det kommer

Godkväll kära läsare...

Haha! nejdå, även fast det är kväll ;) Har stressat runt här hemma ända sedan jag kom hem runt sex, timmarna räcker ju inte till! Men drog och tränade i vilket fall, om inte annat för att avreagera mig lite, kändes behövligt ;) Är så jäkla skönt att bara stå och pumpa på säcken tills man inte orkar mer. Dom andra sparrades men jag har inget tandskydd än så det får bli en annan gång ;P hähä.

Hade hundra saker att göra här hemma/fixa inför helgen eftersom att jag inte kommer hem imorrn, stannar nämligen i sundsvall över natten och ska träffa massa klasskompisar, urkul :D Meeen vilket betydde mer jobb ikväll..jao.

Dagen tack går till roger, som bara gav oss 134 sidor att plugga på i historieboken inför provet om två veckor, tack!!! Dagens minitack går till kristina (?) Som så snäll hon är bara gav oss 80sidor kemi att plugga in, till nästa veckas prov. tacktack!

jag borde egentligen ha släckt för ett tag sedan meeeen, spotify lockas liiiite för mycket för det ;)

men godnatt på er!


The end of life as I know it



latmask

wow, blev helt drenerad på energi när jag la mig i sängen med datan efter maten, inte braaa, jag som hade tänkt vara värsta pepp och så ikväll juuu xP menmen, humöret kommer nog eftersom ;)

nu måste jag fixa mig! adios

i´m so luckylucky

åh, today is a happyhappyhappy day! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D (kan fortsätta hela inlägget men neeej, lite text också va? ;;) därför att:

freeeedag! 
♥ Idag är det sleepover (jag äslakar det ordet, det låter så sjukt mysigt! :D) hos bästa louisen
♥ + Att vi äntligen har bokat min belöningsresa, vi drar till Alanya om TVÅ VECKOR! :D:D:D aaaah! hjärta på det!
Helg!

♥ För att jag har så jättefina vänner! <3

♥ För att jag idag änsålänge har hunnit trycka i mig både mascarpone glass och snyltata på marias godis (a) och mer lär det bli ^.^

♥ Och en massa annat, men mest för att jag mår så jäkla bra idag! :D

pusspåer sötisar!


taken

suck, jag som "bara skulle kolla facebook" bra det gick då!

godnatt alla sötisar som har hittat tillbaka hit! ♥


whooppsie

ooops, det känns som att den här bloggen börjar bli mitt klagoplank, hähä, men ni stackars få läsare får väl stå ut helt enkelt om ni faktiskt tycker att det är värt det ;D

kan klaga lite mer bara för att dårå!:

idag känner jag mig som fyra år (eller ett adhdbarn) hela kroppen skriker VILL INTE till allt, vill inte äta vill inte inte äta, vill inte träna men vill inte inte träna, vill inte plugga, men måste plugga så det spelaa ringen roll, buhu ;( Villintevillintevillinte! Somgrädden på moset så bara kryper det i hela kroppen xP Under dagen har mina 8cm klackar botat det genom att förflytta koncentrationen till att inte trilla medans jag går, men nu! nu är jag ju inomhus UTAN klackar, fail! och nu sak jag plugga en timma innan träningen (som är lite onödigt lång just idag ;;) men jag viiiiiill iiiiiinteeeeee!

 

jag behöver en kram.


hej bäbis

svårt val, plugga,(går fetbort dock) ringa upp nån sötvän eller lägga mig i badet med en boook?

yä, ibland är livet svårt ;;

brb skrattar

ha, ha, ha! tillåt mig bara skratta åt er stackare som tycker att det är en bedrift att ni tryckt i er 2-3 kanelbullar såhär på kanelbullens dag. (!) Personligen så har jag ju ett rykte att försvara (frida vet preciiiiiiis vilket ;;) och har lyckats med att inte äta färre än sju bullar  såhär långt....höhö, slå den ni! ;)



let the music speak

Du, är vi vänner än
du, jag vill se dig igen
för du var min bästa vän

udda

btw, är det bara jag som tycker att det är sjukt irriterande att man bara kan se "en dag" eller nåt på satrtsidan?! grr... byt tillbaka tack!

I felt like dancing, so I did

Känns inte som om jag har så mycket mer att tilllägga om gårdagskvällen ;D de andra täckte det ganska bra.- jättekul :D Dock har jag väääääärldens träningsverk! Helt sjukt, har aldrig haft sådär ont av träning/dans förut, galenskap! Så idag har största delen av dagen tillbringats i sängen men en massa gott (onyttigt hähä), film och frida :] + en liten sväng på stan i någon timma ;p Ikväll tror jag knappast att jag orkar med något som helst liknande igår ;) Ge mig en snäll lugn myspysfilmkväll tack (a)

nix, nu börjar ljuvliga dofter leta sig in under dörren - mat! see ya ;) ♥

qué

this feels weeeeeird ;o

painkillers

omg, jag kan knappt röra mig såpass mycket  att jag kan skriva deet här, ni ser ju hur bra det går. jens äär en sadist, jag kommer ha träningsverk i vecor! snacka om att jag bara ska gå på sara träningar efter det här -.-  aaaaaj! mina muskler krampar rycker darrar och har sig. nu måste jag försöka släpa migtill duscehn..erller be pappa bära mig...ja så får det bli

love

RSS 2.0