Rastlös

Herregud, vad gör folk som har fritid egentligen? NU har jag gått på högvarv i snart ett år, så helt plötsligt har jag hur många timmar som helst att bara spendera med mig själv eller liknande. Vad ska jag ta mig till?! Jag way past att klättra på väggarna och i konstant behov av andra människor, att saker ska hända och aktiviteter. Jag har varit på stan två gånger de senaste fem dagarna, det är mer än jag sammanlagt lyckats med under skolåret ;O

Ja gisses alltså, jag har ju tillochmed tid att blogga! Tur att jag börjar jobba imorrn...

50frågor

Haha kollade lite i arkivet och hittade en sån där lista som man alltid gjorde förut.Tänkte att det skulle vara kul att se hur annorlunda svaren blir nästan ett år senare, dont U? :D De tidigare svaren är kursiva och de nya är feta. 

50 FRÅGOR MED SVAR:

1. pratar du fortf. med personen du kysste senast? - ja :) Njaaa....
2. har du sett din bästa vän gråta? - hmm, beror helt på vem man menar Ja
3. har du gråtit över en kille/tjej?- eh, ja Ja
4. har du fått någon komplimang idag? - ja :D Nej
5. bor din mamma och pappa tillsamman? -ja Nej
6. är du polare med grannarna? - hehe, nej Nej
7. hur många förhållanden har du haft? - kanske 1-2 Svårt, men 2
8. gillar du någon just nu? - svåååårt Haha där har inget förändrats..
9. senaste piercingen? - öronen (ge mig näsa, ge mig navel, ge mig överläpp!) Navel!
10. vart åkte du sist du reste? - stugan-hem -.- Sundsvall - Härnösand
11. gay? - nej Nej
12. har du däckat/spytt för du druckit? -nej Nej
13. vad har du för telefon? - nokia, rosasvart  Fortfarande samma, den har 9 liv
14. har du täckt någons hus med toa-papper? - haha nej, måste göra´t Nej
15. suger det här? - nejdå :) Drygt att ändra stil 24/7
16. har du varit på stranden? - jaklart Inte i år
17. vad är du mest rädd för? - ingen riktigt koll, ganska mycket --
18. vem träffar du mest av dina kompisar? - Louise lätt x) like my sis(yo!) Fortfarande Louise :D
19. har du bra syn? - eh, halvblind, men ganska klarsynt (a) fyndig som få! Halvt
20. har du varit på ett party? - ja? Ja
21. vilket är ditt favoritdjur? - kittieh! Katt
22. vilken är din favoritfärg? - guld/cerieserosa Guld
23. har du varit utomlands?  - älska! Ja
24. har du sett din bästa vän naken? - har jag säkert xD Ja
25. vilket är det bästa bröllop du varit på? - mamma &pappa? GB gubbens
26. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? - haha, dom skulle nog bli sjukt förvånade mest Förmodligen
27. var är dina syskon just nu? - och geekar sig nånstans Lan och i köket
28. hur är din dröm tjej/kille? - det lär jag märka Superduperkillen no.1
29. vilken tid gick du upp imorse? - kvart över tio Runt elva
30. vad ska du göra imorgon? - hämta ut mitt jävla busskort Börja jobba..!
31. vad står det i fjärde smset i din inkorg? - pallar inte kolla -.- Haha fortfarande lika lat
32. vad står det i ditt nyaste sms? - okey, gondnatt, pusskram :D LAT saja
33. vad har du för kläder på dig just nu? - leggins, kjol, linne  Svarta jeans, batiklinne
34. vad har du för färg på ditt hår?- blont Fortfarande blont
35. vad gjorde du igår? - låg i marias säng hela dan (a) Träffade louise och chillade med boys
36. vad är det första du gör på morgonen? - vaknar xD Intar föda!!
37. vad ska du göra efter det här? - Lägga puzzel (y) Äta mat!!
38. tänker du på någon viss person just nu? - not at the moment Ja, konstant
39. vad är klockan just nu? -17.33 19.12
40. katter eller hundar? - katter!!! Katter
41. har du varit kär i en lärare? - haha nej! Nej
42. vad längtar du mest efter till sommaren? - kanske att åka utomlands med tjejorna :D Att åka utomlands med Louise!
43. vad önskar du dig i julklapp? - brukar ha en lång och fin lista tills dess ;) Det löser sig
44. sommar eller vinter? - båda :) Sommar!
45. bästa låten? - så blandat! beror helt på humör @ nu, knockout
46. bada eller sola? - båda :D  först sola sen bada ;P Båda
47. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? - ja (trorjag?) Jajaja
48. sminkar du dig? - ja  Ja
49. vill du dö? - nej Nej
50. är detta sista frågan? - uppenbarligen x) Absolut

Haha det tog sin lilla tid ;o


My Outfit For Work 2010

Idag har jag inhandlat kanske sommaren bästa köp/finaste bikini. Passar perfekt och är härligt klarröd - me encanta! Plus att de flätade banden är otroligt fina.

Kvalitén är lite halvtaskig, men jag tror att ni överlever (;


Lite för mycket kanske

Oj! Idag var det precis fyra veckor sedan jag senast skrev någonting här på bloggisen :O Till er som ändå har kikat in - I salute you, bra gjort! :D

Idag har det varit varmt ute. Soligt och varmt. Och vet ni vad jag får så otroliga cravings efter när det är varmt ute, oavsett kontinent? CHIPS. I mängder. Skulle för tillfället kunna såga a mig lilltån för en påse barbecuechips. På riktigt. Blev lite överlycklig när jag såg i dollarstores reklamblad (ja, jag är en sucker för sånna också, kalla mig tönt) Att dom hade halvkilos-påsar för tjugo spänn - N-Ö-J-D! Gissa om jag tar en sväng förbi där ikväll eller vad :D



The best of the best....

RSS 2.0