At S´s place

Hellu alla :)
Är hos S nu :D <3 Har snott åt mig datan en stund medans hon fixar lite inför helgen...;) hoppashopppashoppas! Ska nog ner på ok och hyra en film om en stund :]

Snart är det ju halloween ju :D har alla hittat något att ha på sig? ;p Förhoppningsvis så blir det väl nån fest på fredag, eller vad säger ni? :D

see yaos

Pluggish

Puh, har precis läst igenom ca. 30 sidor No som vi ska ha prov på på onsdag :p Inte konstigt att de som inte har något att göra på dagarna blir bra i skolan x) När man har så här mkt. extratid över och böckerna lixom ligger på köksbordet och skriiiker efter att bli gjorda, sen så finns det ju inte mkt. annat roligt att göra heller ;) Har redan gjort det mesta tror jag? Jag har:
Vart ute och gått
Kollat en massa på mtv m.m.
Läääst
Gått och handlat
Packat om
Städat lite
Badat och "putsat" mig ;D
fixat mig
Pluggat

som ni ser, det är inte så mkt. mer att göra än att plugga då :P

Mormor ringde för en stund sedan, hon jobbar över så då ville hon muta mig med lite kinamat till middag, funkar för mig :D

hälsningar, Pluggisen

Snö!

whaaat :O Det har faktiskt snöat inatt! vaknade för en liten stund sen och upptäckte att det var alldeles vitt ute.Shit asså, redan har första snön kommit :D Bådar gott inför den vita julen <3


Min nya älskling <3

Bästa låten på länge! Kulturveckan någon, tror ni den skulle passa mig? :)


Hurtful - erik hassle

You don´t know what you got til you missing it alot
i had to go, going away, i was wrong from the start
from the bottom of my heart i apolagise
what i did to you was hurtful, what im going through is hurtful


Rutiga naglar :)

Japp, har man lite tid över så har man ;) Av rubriken så kan ni ju gissa vad jag bla. använt tiden till :]

Söndag, vintertid

Hej alla trevliga lov-människor ;p

Har fått låna B´s laptop så nu har jag chansen att updatera lite :D
Ush
vad jag saknar folket! Även fast det är jättekul att vara här och få träffa släkten och så, så har jag saknaaad i magen :( Aja.. I torsdags var vi på begravning då jag skulle sjunga, gick ganska bra men jag var sjukt skakis, stod och darrade och skakade i hela kroppen under tiden, fast det kanske inte var så konstigt med tanke på oständigheterna. :p
Sedan så hade vi en dag då vi bara tog det lugnt, så vi passade på och tog en sväng in till stan och fikade på wedan med deras urgoda shwartswald, fick världens snyggaste kappa av päronen btw! <3 Så nu är jag skyddad mot alla kalla vintervindar ;)
Igår var vi på 60års fest, fast jag gick tidigt med lille O, barnvakt minsann :) ganska bra tror jag, lät på de andra som om det inte hade varit särskilt kul för mig där ändå :)
Idag åkte resten av familjen hem, men jag stannar :) på tisdag så ska man ju träffa S :D Imorgon blir det nog plugg tyvvär :/

åhåå, tur att jag kommer hem om bara fem dagar för jag saknar vissa personer väldigt mkt. <3

pussochkramskumbanan

Tisdag

tjollahopp :)

Skola idag då, jag och L funderade på att skippa men sen började tankehjulen på att snurra: då kan vi inte vara här för hit kommer målaren, kan heller inte säga att jag var hemma och var sjuk för då... Jaja ni fattar ;) Aja, vi pallrade oss till skolan iaf.

Gårdagen vart ganska händelserik och mysig :] Efter skolan drog jag och brudarna på waynes och drag varm choklad i höstrusket, inte prisvärd kan jag ju säga :P föredrar wirans mkt. mer ;) Sen var  det kör och lite snack ute i blåsten (stormen!

Träffade några kompisar här efter skolan, om jag säger kladdkaka fattar nog många vilken den ena var ;D <3
najp, träning om tjugo minuter häääärligt, längtar efter att få avreagera mig lite energi :)

Justja! Tack mamma och pappa för dom nya träningsskorna!! :D asnajsigt ;D

pussis

Layouten asså

är så jäkla o-nöjd! MEn börjar jag pilla på den så slutar det bara med katastrof ändå x) jaja, känner jag mig själv rätt kommer jag att börja knåpa lite så fort jag skrivit klart inlägget ;)

Det 100:ade inlägget!

Wihoo, jag har nu hundra inlägg här på bloggen :D najsigt

I går hade vi gymnadieinfoo på skolan här i stan. Vilket bara gjorde mig ännu mer förvirrad, hur sjutton ska man kunna välja som?! Mellan estet vs. natur vs. hantverk. vs. sjöfart m.m. gaah! :/

Köpte en ny svart siden blus och svarta pärlörhängen på eftermiddan till begravningen på torsdag. Allting är så dubbelt hela tiden, dessutom ska man försöka kombinera allt också..

ptjao

Nationalsång

Hahaha, A hittade den här och tyckte att den är klockren som Bobs Tumpy bbc (töntgäng, hörs på namnet) nationalsång :D Vad tycker du? ;)

Bortglömd, nejnej

Hej stackars lilla bortglömda bloggis ;)
GG börjar om tre minuter bara så att alla veeet!
Ska lägga upp lite roliga inlägg i pauserna. :D

Pussis

Hello bloggs

Titta vem som updaterar bloggen lite ;D Upttäckte att jag inte har skrivit något inlägg på e-v-i-g-h-e-t-e-r så det kanske var så dags :P Det är så galet mkt. nu som händer i övrigt att det är bloggen som blir lidande. Men det där har ni ju hört flera gånger förut. Så, slut med skitsnacket, jag bloggar när jag vill xp

Kan ju iallafall berätta att vi var lediga idag, underbart :D Tog sovmorgon och segade på lite hela dagen tills vid två-tre ungefär då jag mötte upp med kompisarna hemma hos C. När alla andra drog på Wiran åkta jag och M hem till henne och slappade lite framför oth istället :)

Lovvie

Gissa vad vi gör?! ;)

Jo, vi lämnade alla tråkiga personer och for hem till L ist. och nu sitter vi här och mumsar godis med sprutgrädde på och försöker komma på vilken film vi ska se :D Party Puff Pinglornan klarar sig bäst på egen hand ;D <3

Where did all the happy people go??

Så fort man är lite glad är det nån som blir sur. Varför är det alltid så? Vi måste verkligen skaffa oss lite fler kompisar ;D


Teenagers


The VeRoNicaS


The stage


Hihi, dont you just love paint? ;D
(Första bilden någonsin på mig här på bloggen :O :D)

Soulja boy - Crank dat


Tillbaka

Hej igen bloggen :)
Var ett tag sedan jag har uppdaterat, men det har hänt så mycket så jag har inte orkat riktigt, bloggen har lixom varit det sista jag oroat mig för ;P
iallafall, nu känns det lite bättre så det är väl bara att sätta igång igen :)
Tänkte lägga upp lite låtar som jag lyssnar på för tillfället senare ikväll, så håll utkik.

Målade lite tidigare, men det blev inte så bra, menmen har man inga andra bilder så blir det som det blir x)

En dröm

Vet ni vad som hände inatt? Jag brukar aldrig drömma mardrömmar, elr, har iaf. inte gjort det på flera år. Iallfall, inatt så vaknade jag av att jag grät, grät! Herregud vet inte när jag senast grät heller, hela kudden och mina kinder var alldeles våta. Ganska så obehagligt.. Detta ´bara´ av en dröm :/ Har detta hänt er också elr är jag bara lite udda?

Vad tråkiga ni är

Fast det är fler inne än vanligt så är det ändå inte nån som kommenterar :/ kom igen nu! Är det höstdeppen som har hunnit ikapp er elr?

RSS 2.0