gud du är så söt, jag dör lite

Frida: Haha, truuue!

Guys, jag har haft en så underbartotroligt BRA vecka så det finns inte :D Jag har varit lycklig! Hur ofta händer det? Knappt aldrig. Det känns som att jag har fått en megapresent mitt i Oktober, thank you up there for that one!
Det bara buzzar i hela kroppen och jag kan inte sluta smila..! L-O-V-E-L-Y

Och veckan är inte ens slut än, ikväll har vi spelning = aaaawzomekuligt! ♥ Och snela människor kommer upp från sundsvall för att kolla... :D

Alltså näe, jag är bara så glad!

Man måste nog vara naturare för att förstå...

Åh så underbart med en ny vecka, si si si!

Fullspäckad med en massa keeewl, det gillas! Häjdpunkten kommer nog ändå bli på lördag så det är spelning på kåken klockan halv nio, BE THERE! :D (men be there en haltimma innan, thihi)

Annars dåååå, ska tenta av EngA på torsdag och är gööör-nervis! Fan om jag inte får mvg, kommer hugga av mig hälsenorna eller något...

Utöver det så är det musiken som i princip lyser upp mina dagar, det är så himlahimlahimla kul, det bara bubblar i hela kroppen! Inte konstigt att jag aldrig blir kär när jag redan har en kärlek som är så stor.


can´t.stop.laughing.

but we don´t see eye to eye

Jag är såååå nöjd med mitt läkarbesök idag så det är inte klokt..! Lyckades flirta till mig penicillin ända fram till operationen så nu slipper jag ständigt oroa mig över att bli sjuk :D YEY PEOPLE! Ingen mer halsfluss/halsböld/körtelfeber för mig ever again!

Samtidigt vill jag bara klösa mig själv ur mitt eget skinn. Går det? Hur gör man för att bli nån man inte är? Det är en konstig känsla, men jag står inte ut med mig själv. Är trött på att tänka samma gamla tankar. På att bli ledsen över samma saker. Att falla för honom over and over again. Ändå handlar det inte om det. Det är inte det som stör, det är JAG. Och jag förstår inte.

Bläää. Ska gå och reta upp katten lite så hon klöser mig. Hennes nails är bättre än mina. hehe... morbid

det är en sådan dag

LessLesslessLeSSLEssLesSLessLesslessLeSSLEssLesSLessLesslessLeSSLEssLesSLessLesslessLeSSLEssLesSLessLesslessLeSSLEssLesSLessLesslessLeSSLEssLesSLessLesslessLeSSLEssLesS

Men mest på mig själv
jag vill vara någon annan

RSS 2.0