onsdag

Är det inte typiskt så säg, skolan börjar igen och bloggen i princip dör. haha.

Dagen har varit lycklig, fick nämligen reda på mitt slutgiltiga matteA betyg imorse, mvg omg!! Happyyyy!nailade den sista uppgiften dessutom, awsome :D

helgen ser ut at bli riktigt trevlig trots omständigheterna ;/ JAg vet att jag har något inplanerat på fredagen, har bara glömt vad... Men på lördagen blir det nog sundsvalls till söndag :D Sen är vi lediga måndag också (y) först ska jag bara klara av fredagens rapport semenarie och det sista matteB provet, känns grymt skönt att vara klar snart! Vecka tre drar dessutom det nya schemat igång, vilket betyder att vi även är klar med: ESV:n, HistoriaA, MAtteA och MatteB :D awsomness or what?

nu ska jag kika klart på sence and sensibility ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0