Med huvudet i handen och hjärtat bland alla jag älskar

På bara några timmar har livet förändras så otroligt mycket :( LillaFamiljenSomJagÄlskar har splittrats :´( Jag klarade att hålla tårarna tillbaka såpass att jag och Mira sjungit färdigt våran låt, men då brast det ;p Sedan dess har jag väl grinat nonstop i nån timma xp Men det är så blandat också, för samtidigt som det är så jävla sorgligt att vi slutar *tårar hej* så är jag så himla stolt! Vet ni hur bra betyg jag har eller?! :D Miranda, nu jäklar ska det festas och firas! Det känns dock inte precis som om jag behöver några fler kramar idag (eller joo (a)) då jag har kramat alla i årskursen några gånger var ;) <3
Nej hörrni, nu ska jag fortsätta fira/grina/äta asagod mat :D HA en underbar avslutning ni med! <3

Kommentarer
Postat av: maria

jag kommer sakna dig även fast vi ska båda gå i sundsvall<3333;'(

2009-06-12 @ 16:54:10
Postat av: Mira

Vi är BÄST!!<3

2009-06-12 @ 18:40:22
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0