Söndag

Gud, det har hänt mycket på tre dagar ;/ Vissa bra, och andra mindre bra. Mest personliga grejer som jag inte tänker skriva här. Men jag kan ju berätta lite om några av de bra sakerna iaf. :) God nyhet för er också för den delen - jag har köpt en kamera! ;) Så nu blir det förhoppningsvis en massa snygga bilder här på bloggen ;D om jag lyckas lista ut hur installationen av från-kamera-till-dator funkar...

Sen så hann jag träffa bästaste också! :D<3

Nu ska jag försöka trixa lite med det där programmet... >.< c yah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad för kamera? Det är ju superlätt om du har en vanligt digital/systemkamera :D om du undrar något kan du allt söka upp mig =)

2009-06-21 @ 17:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0