Vanish

Yes, still home, still sick, still svullen. Det här börjar fan bli en sjukdomsblogg - kul läsning huh?!

Äsh, ett litet uppryck kanske vore på sin plats?
Kan ju berätta att jag har köpt världens finaste mest perfekta höst-kängor! Meen, eftersom att jag är som jag är så lyckades jag såklart spraya dom förmycket eftersom att jag ville vara rädd om mina bäbisar, så dom har nu antagit en något fläckig ton på skaften.... -.- snacka om kvävande kärlek.

Ska nu gå och försöka åtgärda problemet med lite svart skokräm! Sen är det bara att sätta igång med matten...................................... Vi har första provet till veckan, vilket betyder att vi har hunnit en tredjedel av MaC  o.O Galet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0