Onsdag

hallå där :) Det ser ut som att jag idag för första gången på evigheter har tid att blogga, olalala!

Tog en sjukdag idag, vi skulle ändå bara se på film på engelskan. Den är dessutom bara filmatiseringen om en bok vi precis läst. Värt lixom ;p

För ja, jag börjar ju få ont i halsen nu igen (yey!) så det är väl lika bra att chilla en dag och hoppas på att det blir bättre. Men jag känner att nu är det fan dags att lugna ner sig lite så att jag inte drar på mig en till halsfluss innan operationen..! = vit/lugn helg för min del ;/

Njae nu ska jag gå och raida köket på choklad, heheh. C yah!

btw, om ni inte redan har gjort det, eller vill göra det igen, så finns vi ju på myspace nu! :D checka HÄR ♥

(för åh vad jag äslakr att sjunga, tacka gud att mina jävla halsproblem snart är ur vägen så att jag kan göra det utan att dö varje gång :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0