Yellow

Idag har jag lyckats vara sjukt effektiv :O Vaknade tidigt (och slappade visserligen i soffan ett bra tag, menmen) pluggade sedan i några dryga timmar. Då fick jag ett mega-ryck och packade upp alla flyttkartonger! Så nu är jag praktiskt taget installerad på el room de mami. Vet fortfarande inte riktigt om jag gillar et´men det måste funka.

I övrigt kommer kommande vecka bli galet hektisk med fysik prov, 2 spanskaprov, svenska inlämning och mycket annat som ska in innan veckans slut... Det känns som att det mesta utöver plugget kommer att bli lidande -.-
Igår var jag btw på sommarjobbsuppstart! :D VAr lite orolig innan att jag inte skulle tycka om några av de andra, men som tur var var alla skittrevliga. + att det nästintill är världens bästa sommarjobb skadar ju inte! Ute i två hela veckor, paddla kanot, grilla, leka och massa annat. Yes, det är lägerledare jag ska vara ;D haha. sjukt ironiskt egentligen, meeeen jag kanske blir omvänd efter detta (mest troligt inte dock!)


hoppas att det lyser igenom hur otroligt BRA jag kände mig efter förra veckans träning - jag gick femjävlaronder! Awsooooooome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0