du går omkring och sprider en glädje jag inte vill ha del av

Herregud, ibland undrar jag tilloch med själv över mina humörsvängningar (dock har jag ju alltid jävligt bra anledningar till de, men ändå! Jag blir så trött av det x) ) Under det senaste dygnet har jag lyckats få med överväldigandeunderbartsuperlycklig och fyfaaanjaghatarmigsjälvvaaarför?! och allt där emellan. Galet är vad det är. Men, så att ni inte tvivlar på mig ;) anledningen till;

glad: Vi gick vidare i UKM! un-fucking-beliveble! Men så jävla kul att jag har hoppat omkring på små moln i nästan ett dygn nu - superalycklig jaooo ^.^

pissedoff: Allt gick awsome, fram till fysikprovet. FyFAAAAAN. Ta livet av mig. DET GICK BAJS. sänkt, så jävla sänkt. ;( asså, jag börjar typ grina på riktigt. fyyyy


Domsaga 20/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0