sunny sunday

Jag sov hela tolv timmar inatt, gosh så skönt och välbehövligt det var!

Har dessutom hunnit med en och en halv film nu på morgonen, awshum ju. 17again, jag skrattar ihjäl mig. Och säg att du älskar mig, verklighetsbaserad & skrämmande, men- jag älskar sådana filmer!

Solen strålar ute men jag bryr mig inte, känns rätt bra faktiskt. Haha sht, EN helg utan plugg och jag tappar all självbevarelsedrift, moral och ork xD Hur ska saker och ting bli efter loven undrar jag ;) Men så är det väl att gå på en skola som alltid går i 130 hela tiden. wellwell.

Nu ska jag sätta mig papas soliga vardagsrum och läsa en bok. En riktig bok, som inte handlar om kemi, fysik eller historia, jisses hur länge sedan var inte det?!

haha pusspåer!


dagenefterbilder gör sig bäst i motljus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0