Feb. 9, 2010

Hello "väggen", ganska passande namn tycker jag, det är ju som att prata till en vägg, ungefär lika givande också xD

Iallafaaaall, jag har en minikris, vi ska välja individuella val nu, NU! Det är ju så länge kvar :O galet ju. Dessutom står jag och velar så mycket, ska jag ta allt på estet, nån C kurs eller tillochmed friluftsliv, det kan ju vara kul...Ni ser! Och det förväntar dom sig att jag ska välja nu xP 

(För övrigt, alla<3ans dag suger, kan alla bara sluta gagga om den?! Och nej, jag vill inte hitta på nåt, mina planer går ut på att däcka så fort som möjligt och därefter låta dagen försvinna på ett passande sätt. Tack för mig, nu vet ni -.- )

bye (;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0