Competition

Bild

Okey, efter mycket velande föll jag för den här outfiten. Klockren if I may say so. Anledningen till varför jag vill vinna den här tävlingen/outfiten, är ärligt för klackarnas skull. Eftersom att jag är så lång är det tveksamt att jag skulle köpa ett par skor med såpass hög klack, men jag tänkte att om jag vinner dom är det ju en helt annan sak, då måste jag ju våga bära dom eftersom att de är ungefär som en gåva! Vilket förhoppningsvis gör att jag blir bekväm i att använda dom när jag märker hur grymt snygga mina ben blir att ingen lägger märke till de extra centimeterna ;) + att resten av outfiten är goregeous den med!

wish me luck eller försök du med - HÄR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0