Sjukligt

Jag är så jävla sjuk just nu. Tror inte att jag har varit såhär sjuk förut. Min hals ser ut som en jäla krigszon, rött svullet sårigt och knölar everywhere. Jag vet, euw. Halsmandlarna är så svullna att dom knuffar undan gomseglet (mittengrejjen i halsen) och lymfkörtlarna på "utsidan" har svullnat så att det gör ont att ha huvudet rakt, måste som tippa det åt sidan. Vilket heller inte är så jävla bra, för då gör halsen ännu ondare. Behös verkligen inte då jag har lite halvsvårt att andas redan innan och svälja är inte att tala om, har inte ätit på nästan 2 dygn nu. Anar att min mage kommer upphöra existera. Fick jag svårare att andas skulle vi tydligen ringa ambulans. kul. Iof. har jag alltid velat åka ambulans, tänk bara att få ligga ner medans någon kör bilen - mmmm. 
Iallfall, som om det inte ar nog med det känns det som att jag har öroninflammation för att alla slemhinnor typ har svällt igen. Så jag har konstant lock och ont och kan inte andas genom näsan. Bra där, inte. Utöver det så har jag ju såklart alla övriga men man får när man är sjuk - dödligt trött, ont överallt, speciellt i huudet och bakom ögonen. Plus att stället där dom tog blodprovet igår har blivit alldeles fucked up. Greeeeeeeeeeeeejt.

Om jag kunde skulle jag kapa av mig vänstra sidan av huvudet. På ingen betänketid alls.

Mitt nattduksbord ser ut som ett jäkla apotek.

så nu vet ni. enjoooooy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0