This my cool

haha, nu updaterar jag fakitskt bara för marias skull! ;)

Gårdagskvällen blev inte riktigt som planerat -.- men skitmysig ändå! Haha mysigast var det nästan när strömmen gick och vi fick tända en massa ljus överallt. Btw, jag äger på plump! ;D

Nu har jag suttit och slöskrivit på min romananalys, egentligen är det skitdåligt att sitta och skriva uppsats när man känner att det går på halvfart, menmen allt för att få det gjort lixom ;p

Gah jag blir galen! Min uppåtpilknapp som behövs till alla smilysar, frågetecken osv, har fullständigt lagt av! MÅste sitta och hacka på den typ åttio gånger innan den reagerar, aggro!

Ikväll bär det av till sundsvallis för Paaartey :D Jag har saknat att dansa så sjukt mycket, så det känns super att det kommer vara fler än jag och Louise som tycker om det där ;D

Nix nu ska jag packa ihop mitt liv inför fredagsflytten -.- puss



Bara för att jag är så ball...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0