Mager/Fattie

Hahaha, kollade precis mitt bmi på någon sådan där kaloriräknare, svaret: Du är för mager. Ät fler mellanmål och större portioner. Fan vad bitchigt asså! xD

Annars så har jag och Louise påbörjat våran "tre-dagars-nyttighet" hähä. Får se hur bra det kommer att gå egentligen, tydligen hade vi helt olika uppfattningar om vad som är ok att äta och inte - ex. oboy; ok enligt mig, inte enligt L. Saft; h-ok, L-inteok. Vart ska man dra gränsen lixom. Sås? jaaaa

Så, jag vet inte riktigt vad jag ska tro, enligt mg själv skulle det inte skada om jag började käka nyttigare och kanske drog ner på fettet ganska rejält, men enligt olika bmi räknare (hehe testade typ sju olika..) så är jag underviktig :S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0