NOT MY DAY

Det här är sååååå inte min dag!

1. Jag har tappat bort pappas cykelnyckel = crapbajsskit, det är ju den enda cyklen jag använder och såklaaaart så finns det ingen extra nyckel heller eftersom att det är en såndär gammal -.- Sen så var jag ju tvungen att släpa cykelhelvetet hela vägen nerifrån stan hem till mig - med allas blickar på mig, som om dom på alllvar trodde att jag hade snott den!! :c Tydligen tyckte vissa även att det såg skitkul ut, och kommentarade gärna; ouch, det där ser jobbigt ut: med ett nöjt flin - NÄHÄ! #¤&%¤"

2. Jag har ett ton saker jag måste göra, men funderar seriöst på att bara skita i det och träfa nån kul grabb istället -.-

3. Jag har slagit i mina tår i alla möjligt trösklar idag! naglarna är blå/lila nu, fiiiiint!

4. Först ville inte min dator starta normalt (ahmajgadh jag trodde jag skulle dö) men nu funkar den finfint igen, snel dator.

5. Näe, alltså, det mesta har bara allmänt blivit fel idag, men cyklen var fan grädden på mosberget, så den får vara med en gång till: CYKELNYCKELN ÄR BORTAAAA :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

cyklen<3 stavarN!;)

2009-09-14 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0