unimportant

Jag känner mig otroligt seg ikväll, som om jag bara vill käka kladdkaka hel natten... eller ben&jerry! åååh, måste nästan åka iväg och fixa det. fast ica är stängt ju! :O nooooo! *sadface*

Idag har iallafall jag och Louisen varit ute och gått åtskilliga km i hettan - smaaart -.- Var ute i flera timmar, innan hon drog hem och jag kirrade en ny soffa till rummet = jag har nu möblerat om. igen xD Blev ganska bra, men jag är inte helnöjd ;P aja.

Imorrn har vi...orientering? på idrotten, diiiieee -.-

nix, nu ska jag gå ut i köket och baka chokladbollar tror jag (jaa?!) om jag orkar..annars krashar jag i soffan (y)

puss

Kommentarer
Postat av: youknowmynamebiaaaatch;*

vi har också orientering imorrn, askul! sluta klaga=D

2009-09-20 @ 21:51:37
URL: http://burymylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0