ser pluggish

Hello Jabba the hutts!

Jag måste erkänna en sak det suger! att inte längre vara en av dom bästa i klassen. Att bara vara medelmåttig :( skolan var ju lixom min grej, det jag rockade på. Och nu känner jag mig sämst :( *buhu självömkan* näe men påriktigt, I dont like it!

Och bara för det så måste jag plugga på riktigt för första gången någonsin = inte bara slänga ett öga på glosorna eller läsa nån nolifertest en gång, utan faktiskt anstränga mig! Jobbigt -.- Som nu ikväll, hade jag helst bara legat i sängen med otaliga kopparvarmchoklad och lost och myst + kryat på mig lite, men nej. Jag måste ta mig i kragen för att kämpa med..matten! kill me.. jag bävar för första gången inför matteprovet på torsdag :(

Dessutom måste jag nu kuta ner på stan innan dom stänger för att lämna tillbaka en jacka, inte kul då jag blir anfådd av att gå uppför trappan till dörren här hemma - bliii friiiiisk...

måste skynda mig nu, puss

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

welcome to the real world!;;

2009-09-22 @ 19:20:41
Postat av: MIra

vet precis hur du kanner -.- Jag ar SAMST i skolan har ;) fick tillbaka provresultat idag och jaa, mira har fatt ig pa massa MATTEprov ;)

(det varsta ar att jag nastan inte bryr mig xP)



hare bra, kramar<3

2009-09-23 @ 05:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0