oh my so interesting

Egentligen borde jag ha värsta blogglusten nu när jag har en fungerande egen bärbar och allt, men det känns inte sådär överintressant att berätta om mitt liv för tillfället, då det ser ut såhär: Vakna, buss, skola, buss, mat, vänner/träning, sova. punkt. fun huh? ;) Näe, men det rullar på, men det är knappast intressant läsning, så jag väntar tills inspirationen kommer :)

Numera tycker jag mycket mera om att läsa andras bloggar, så ni som har bloggar (och som har bloggar som jag läser xD) keep going!

Var på ännu en träning och är nästan lika slö i kroppen nu som då ;P Dock trodde jag att jag skulle må ännu sämre då jag är halvförkyld, men det gick faktiskt bra! =) kulkul.

Kan iof. nämna att vi hade en jättekonstig skoldag idag. Eftersom att vi läser i block så har vi en tvåochenhalv-tre timmar lång lektion på förmiddagen, och en lika lång på eftermiddagen, med en två timmars lunch däremellan så att vi ska kunna ägna oss åt eget arbete, träna på något lunchpass osv. Men så idag så hade vi bara ES i en timma på morgonen, och på eftermiddagen skulle vi inte ha någon lärare så vi fick i princip sluta vid tio!? Det kändes verkligen sååå värt att åka bussen ända dit bara för att ha en timme Es? nath. Så nästan hela klassen stannade kvar i några timmar och jobbade på de sjukt stora historia arbeten vi har ;O Men vet ni vad - jag blev klar med hälften!:D Asnöjd, så nu har jag en vecka på mig att avsluta det andra, aaaand it feeeeeels goooood ;D



jag är trött-.-, för din skull cho, ser du brynen nudå?! ;) (jag försökte vara seriös, men det gick inte så bra x))

krampussvises

Kommentarer
Postat av: chooo

snügg!!!! ;)



2009-09-17 @ 14:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0