lets hit it in the ring!

Wow, Ikväll gjorde jag något som jag själv tycker är ganska så coolt - nämligen hängde med H och boxades :D Och vet ni vad, jag sög faktiskt inte?!

Även fast min sinnesstämning har ändrats ganska rejält sedan jag var där ska jag försöka beskriva det ;P

Först så drar dom igång med värsta fyspasset som fullständigt höll på att ta kol på mig! Sedan börjar den riktigt träningen -.- Allt eftersom att det pågår så kommer jag in i nåt slags flyt och barta känner hur muskelspänningarna lossas, stegen sitter och aggressionerna släpper - Så otroligt skönt! Har aldrig någonsin gjort något så jobbigt/kämpigt/såmycketstyrka/svettatssåmycket men fan vad bra det kändes efter! Hade inte insett hur mycket skit jag hade gått och sparat så nu när jag släppte ut det kändes det asbra! Blev as-pepp och glad, vilket kanske märktes. Dessutom orkade jag äta flera portioner av den goooda maten ^.^ Och att sedan få duscha av sig all svett och sånt, - aaah! Kroppen kändes lika slö som gummi men huvudet var glasklart och jag kände mig full av energi, och det är ju så det ska va! :D Jag vill testa igeeen :D (tur dock att det är en hel vecka kvar till nästa gång, annars hade jag aldrig pallatxD)

haha, jag ser, när jag läser igenom det här, att jag är sådär jobbigt positiv xD Menmen, det är smällar man får ta!

Nu när både huvud och kropp är slut ska jag ta och krascha i min underbart sköna säng =D Natti! ♥

(mina händer skakar så att jag knappt kan skriva!)

Kommentarer
Postat av: frida

aah vad härligt=D

2009-09-09 @ 23:58:29
URL: http://burymylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0