peace

okey, idag, är konstigt nog, en bra dag :o Tekniskt sett borde gårdagen varit en bra dag och det här en dålig dag, men sen när gör jag något i rätt ordning? x) Har iaf. varit väldigt effektiv idag! Skola, utvecklingssamtal, rushade in på media markt och fick nya hörlurar eftersom att de tidigare gick sönder #¤&...köp inte skullcandy! Superbra att jag fick nya iaf! Hade inte pallat en till bussresa där man tvingas lyssna på andra människors fullständigt ointressanta livsberättelser -.-' Tack vare min snälla mamma hann jag få i mig lite näring på vägen hem @ donkens takeout :D  Hann med luciaträningen, sen dock menmen ;) ingen skräll! Och har nu städat rummet osv. *klapp på axeln ;) ;)

Nu ska jag nog kika på filmen "human trafficking" och bara chilla lite :) sounds gooooood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0