GottOchBlandat

Ibland undrar jag hur jag lyckas... Efter träningen har jag lyckats samlat på mig vissa minst sagt mystiska skador: bla:

Ett svart (?!) blåmärke på vänstra knät
Sjukt ont i ena lilltån (wtf?!)
Sträckt magen (börja inte ens -.-)
Mina tänder gör ont (okey ganska logiskt, men...det gör lixom ONT!)

Detta utöver de små skråmor jag dragit på mig av min försat sparring, som för övrigt var otroligt häftigt, och otroligt jobbigt!
Min näsa gör ont
Det vill jag helt klart göra om! Dock att jag "hoppar omkring? lite för mycket x)
wohooo I´m like superman?!

Attans också, jag hade tänkt lägga mig sattidigt x) Det är ju melissa horn imorrn folks! :D Ska passa på att försöka få undan plugget i bilen påväg upp ;) två prov på måndag jue, yeeey -.-

Och om jag inte hinner säga det: Jag kommer sakna er folket! en hel vecka lixom ;o ♥





puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0