blablablamatte

väldigt viktig info här då!

Vi är snart klar med matte A, eller, vi är väl det redan nu egentligen, men nationella proven är inte förräns i dec. och då är ju vi nästan klar med matte B xD haha mobbat...

just nu håller vi på med nåt så drygt som expotensiella stateringar eller nåt -.- och nåt med som har med statistik att göra, men när fan behöver jag kunna göra ett lådogram egentligen, och använda mig av kvartiler?! ibland känns det så värdelöst.

Så nu vet ni! (och ja lollo, jag vet att du skiter fullständigt i det här, men så går det när jag har för mycket fritid, då blir det sånna här meningslösa inlägg!)

Kommentarer
Postat av: louise

haha, har jag sagt nått elr?x)

2009-11-05 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0