Osammanhängande

Hej alla :)

Kul att se att läsarantalet går upp så fort man skriver lite, en liten morot till att skriva oftare mayby :)

Hade del två av nationellaproven i fysik idag, skitenkelt, men alla failade på labbrapporten förutom Mira och Matte (har det något med att de båda börjar på M att göra..;)..) Skulle iaf. testa om några olika metaller ledde värme.
  Resten av dagen satt jag och Fridis och chillade (lägg märke till att jag har börjat säga det nu, intresseklubben antecknar huh? xP )
  Juste! Fick våra balla klasströjor idag :D Vita med guldtryck för er som bryr sig ;) Kanske att jag pallar fota den senare. Måste dock sy in den lite tror jag, medium hade lika gärna kunnat vara large, borde ha tagit en small. ;p

Kikade på Breakfast at tiffanies (stavning?)  igår kväll iallafall. :) Den var verkligen jättesöt, kanske lite för sockergullig på sina ställen, men samtidigt var den inte alls det. Man kunde verkligen se skillnaderna mellan då och nu i filmen (den gjordes 1961) Tex. var det en fest, och medelåldern låg väl på kasnke tretti-fyrti plus? Jämförst med dagens arton-tjugofem eller nåt. Kläderna blev jag lite halvkär i också ;D Sen var ju Audrey Hepburn ganska fantastiskt elegant, wannabe ^^

Nix, nu ska jag kika lite andra bloggisar :) pusspåer 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0