speed of light

Hai :)

Den här veckan har gått grymt snabbt, idag är det ju redan lördag?!
Gårdagen vart najs, först en massa renodlat skitsnack i parken xD innan jag drog och jobbade :) Var galet nervös innan, magkänslan sa åt mig hundra gånger att vända om, men precis som vanligt så hade min magkänsla helt fel xp Personalen var jättetrevliga, stället mysigt och atmosfären bra, sommarjobb nästa :D Fick jobba som en servitris alltiallo typ, skitkul :) Ska jobba ikväll och imorgon kväll också (:

Resten av kvällen blev minst sagt anorlunda, wtf har hänt med alla egentligen?! En massa strul, sårade känslor, och allmänt dissande? Palla lixom! Det slutade med att jag och Maria satt under en filt vid hamnen och mös innan vi drog hem till henne och chillade :] ♥ på henne. 

Dagen är ännu oplanerad, så skönt! Var hur länge som helst sedan jag hade en hel helg oplanerad, elr, kanske att jag har planer för ikväll..;) Men dagarna :D Inge plugg heller!

puss


Kommentarer
Postat av: Mira

vad hände? <3



fast sorgligt nog kanske det inte kommer förvåna mig..

2009-05-16 @ 12:11:34
URL: http://mynolife.blogg.se/
Postat av: Camill

Jasså? har också känt så att det är lite stul.. kanske jag är själva orsaken (som vanligt)

2009-05-16 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0