Gröna musöron

Tja alla!

Sitter här och käkar bulle och känner mig konstigt glad ;D Vet inte vad det är med mig riktigt, kan bero på att jag har rett ut lite känslor och så =) Eller på att bullen är jäkligt god ;)

Idag är det sista dagen att göra ett omval! :O Känns helt galet, idag ska man bestämma sig! Eller iallafall jag som inte har gjort det än (a)

Fick ett roligt samtal på spanskan också om att jag kanske har kirrat jobb till helgen :D wish me luck?

Sen undrar jag om ni också har lagt märke till att det faktiskt nästan är sommar ute?! :D Det är ju alldeles grönt och soligt överallt ju! <3




Kommentarer
Postat av: frida

jobb till helgen???=)

2009-05-14 @ 17:49:08
URL: http://burymylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0