Countdown

Kan ni fatta att det bara är en vecka kvar till jag drar utomlands till underbart varma Alicante?! Det är knappt att det har gått upp för mig, det händer så mycket roligt mest hela tiden nu tycker jag att det har försvunnit lite :p ironsikt va? Snart är det dags iallafall och jag är så grymt sugen på att bara dra iväg en vecka, sola, bada, träffa släkten, dra ut på kvällarna med mina söta "mostrar" och bara komma iväg! :D ♥



Sedan kommer jag ju kanske att få praktisera mina spanska kunskaper *host* också :) Eftersom att det ligger i Spanien ;) Förhoppningsvis går det lite bättre nu än på förra utlandsresan som ju var till Canarie Öarna där i princip alla kunde svenska/norska/engelska .m.m., jag menar, hur många gånger hörde man inte "tjenare kompis, jag älskar dig, hur mår du? " Skönt att det inte är en turistort (även fast det ser ut så på bilden ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm:D du får skicka ett vykort till mig;) <33

2009-05-20 @ 19:03:56
Postat av: Mira

kommer sakna dig! fast du kommer nog ha det asbra och vara sådär äckelbrun när du kommer hem så man bara vill gömma sig xP <3

2009-05-21 @ 16:47:03
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0