sunnyday outside dataday inside

Är det inte typiskt. Första soliga vackra dan på evigheter och jag måste såklart sitta inne och renskriva en hel jäkla rapport? hmf. Den är iallafall nästan klar nu *skrytskryt* känns otrloigt bra! :D Blev väl en 6-7 sidor fakta sådär, precis lagom :) Så nu ska jag bara jobba på avslutningen de resterande tre dagarna av rapportveckorna - och fila lite på hela grejjen, asbra :D

Det känns skönt att få komma ut och träna lite ikväll iallafall, annars hade jag väl förmultnat här inne ;p Tävlade i helgen (som jag inte sa xP ) Det gick väl sådär, fast jag spelade nog bra tror jag, blev väldigt jämt i alla matcher iallafall =)

nu ska jag gå å se om något småsyskon är sugen på att få spö på mariocart, caio!


Dagens bild, jag äger på paint btw!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah XD det där ser inte ens ut som en panda X)

2009-03-31 @ 22:09:28
Postat av: cho

PAINT!!!<3

2009-04-01 @ 15:27:16
Postat av: frida

panda? jag trodde det var en hund.. eller gris.

2009-04-04 @ 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0