Onsdag mitt i veckan

Hej alla :)

Känner mig på lite bättre humör nu, så det blir nog inte så många fler aggro-inlägg, känner mig på mycket bättre humör sedan dagen :) Bl.a. så lyckades jag lämna in NO shiten i tid, vilket gör att jag slipper tänka på den något mer förrän han har rättat dem (vilket då kommer att vara skitnervöst eftersom att hela mitt betyg hänger på det!)  Svenskan gick också relativt fort, tur det, då vi håller på med grammatik mojs x) Chonladda is tha pro btw!
En sak gjorde mig riktigt pissed dock. På morgonen så har vi bild varannan torsdag - vilket är mitt älsklingsämne. Nu idag så blev vi snuvade på det pga. någon anledning, istället fick vi ha engelska med 6:1 och mimmi = döden. Småbarn och irriterande lärare!
Dagen blev bättre iallafall, träffade abs efter skolan och jammade lite ;D Han blir man ju alltd glad av så snacka om lyckopiller. :P Ikväll så har det kännts så otroligt skönt att bara ha sluppit NOn så jag tog en sväng på bibblan och lånade ett lass ;) <3



you got to fight for every dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0