Onsdag 25/3

Så, då har man städat upp lite i rummet då :) behövdes ;) Men nu känner jag att jag verkligen vill ha nåt sminkbord eller nåt, har ju ingenstans att göra av allt små plotter som ligger överallt!

iallafall så fick vi reda på vad vi hade i religonen idag som slutbetyg, gissa vad jag har? :D Vi gjorde också engelska nationella - skriv idag. Jobbigt, jag hinner aldrig skriva klart :( Halvvägs igenom började jag dessutom att  tveka på ämnet jag valt och började skriva om ett annat, men sen gick jag tillbaka till det första x) jaja ni fattar.

En rolig nyhet är att jag sitter vid min egna data nu :D Den ville faktiskt starta! (jag vet, jag är också förvånad) härligt, för här har jag faktiskt word- en fördel om man vill jobba med skolarbete, dock är den mycket segare än den andra :/

Rapportarbetet har stannat av lite för mig nu känner jag, men jag ska läsa karin Alvetgens Smuts och se om den kanske kan kicka igång inspirationen lite :)

tja, det var väl allt för stunden tror jag ;) caio ♥


Kommentarer
Postat av: hanne

mvg förmodligen din pluggis

2009-03-25 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0