Hello Honey!

Hej alla ! Äntligen ett blogginlägg tänker väl mina trogna läsare i guess? ;D Blev ett lite oplanerat uppehåll som jag var omedveten om, men det regnade faktiskt igår så jag fick ta en omväg och HANN helt enkelt inte eftersom att jag fick regn i ögonen, eller? Och nej, jag har inte blivit galen, ett internskämt bara ;p

Har suttit och skrivit lite på rapportshieten nu på morgonen, det känns ganska segt med tanke på att min motivation är nere på zero. Så Mira kom hit och körde lite mariocart wii tills batterierna tog slut istället, så nu kanske jag kan plugga litelite igen ;) Funderar på att pilla lite på designen igen också, börjar lessna på rosa (ja, jag lessnar otroligt fort på vissa saker) eller, egentligen tänkte jag starta en ny blogg, men det verkade vara så mycket arbete med det, så - nejtack latmask.

http://www.youtube.com/v/dczIuu_mLLw&hl=sv&fs=1

åh juste, tänkte bara tipsa om bästa låten som jag suttit och spelat nonstop de senaste tre timmarna kanske? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0