Hej sötnos!

Hejhejhej :) Egentligen kikade jag bara in för att se om nån hade kommenterat, meen såg också att det var ovanligt många som hade varit här inne och kollat så jag tänkte slänga upp ett litet inlägg också så att ni överlever ;)

Har ju haft lägenheten för mig själv i två dagar nu (:D) och igår kväll var Miranda, Maria och Chonladda här och vi rockade loss till singstar, musik, med tårta godis m.m. (tänkte på det, man svullar aldrig lika mycket om det är killar i närheten, why?) En allmänt rolig kväll <3

Ikväll är det Elsa som håller mig sällskap ;) Vi har nu lyckats med att nästan bli wii-tennis-proffs och wii-baseball-proffs ^^ stolt eller vad? Innan vi går och lägger oss har vi en hög filmer vi ska kolla igenom och en ansiktsmask som bara vääääntar att få sättas på våra ansikten ;] Vi var även såpass duktiga *höhö* att vi lagade vår egen middag =D Makaroner och köttfärssås....nånting, gott blev det iaf. Jag riktigt hör hur chokladkolan ropar på mig från vardagsrummet sååå, caio! ♥

(Btw, nu är jag så fast som man kan bli vid the hills! xD )


tänkte bara slänga upp en bild på marias underbart *hosthost* vackra tårta som hon fick igår, vi är tårtbakarna nr.1 huh? ;) Grattis på 16årsdagen!

Kommentarer
Postat av: frida

ojoj, den slår våran kladdkaksgräddtårta hörredu!

2009-03-08 @ 00:36:41
URL: http://burymylies.blogg.se/
Postat av: mariiia

tack älsk<3333 tårtan var super fiiin och gooood=D

2009-03-08 @ 09:45:17
URL: http://maryalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0