Hej aggresions inlägg?

Såå, då är familjen hemma igen och min kontroll över the apartment är slut ;( Lyckades iallafall med tre timmars råplugg innan dom kom hem så nu har jag bara inledning och avslutning kvar. :)

Jag riktigt avskyr när folk har överdrivet många länkar! Jag menar, whats up with that?! så störande!

När personer på film gör bort sig så att man känner sånt medlidande att man inte kan titta, DT SUGER! Då missar man ju massa viktigt juh!

No arbetet (ja jag vet att jag tjatar men wtf!) Blev för långt för långt! jag menar...NÄE! fanockså.

Hej du suger jag hatar bloggar, ge mig rätt person. nu. NU!

Fan asså, här kommer en seriös grej, varför har alla bestämt sig för att liksom bara ge upp, på samma gång! HAr ni bildat en pakt eller vad?! WHAT! precis när allt var perfekt, eller åtminstone bra då----> suck! Hur gör man när man helt enkelt bara bestämmer sig för att sluta kämpa? Va? När man slutar bry sig? När man inte märker vad som händer?

Och så den sista jobbiga saken då: pappa vill ha datan sååååå jag kan inte var superarg mer. Kanske tur det mioh.






Jag visste ju att jag inte borde...

Kommentarer
Postat av: Mira

woow.. nån är lite sur :S

<3

2009-03-08 @ 22:14:30
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0