Godmorgon :)

Godmorgon! Känner mig på jättebra humör idag, är alldeles utvilad :) Kanske att det beror på att jag hann göra två till punkter på NO arbetet igår så att jag inte känner mig lika stressad, huh?

Åh juste! Jag lyckades fixa msn igår också, bra som jag är ;) lillasyster hade nänligen sabbat det fullständigt (och på köpet tagit bort paint också, gah!) Men, nu är det tillbaka iallafall :D

Dagen kommer nog att tillbringas med lite mera plugg, -suck-, och lite tråkigt hemmaarbete, måste bland annat rensa upp i röran på mitt rum x) Men sedan ikväll blir det betydligt roligare. Troligtvis ska Miri sova över här, så vi lär nog ha en riktigt "girlpowerkväll" xD Vad händer annars ikväll då?=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0