get my feet back on the ground please

hej igen :)

Känner mig glad och ledsen på samma gång, och allt därimellan. suck, på ett sätt får dom här känslostormarna mig att känns mig levande, ni vet - som när man lägger två fingrar i halsgropen för att se så att man fortfarande lever.

Har börjat med rapportarbetet på skolan nu. Ett tre veckor långt arbete då man fördjupar sig inom något ämne som man tycker är intressant. Jag har då valt den mänskliga industrin - handeln med människor i asien. Och så.

Iallafall, träffade Abs efter skolan igen för att fortsätta på låtskrivandet, och tro det eller ej, men vi är klar. Vi har skrivit en egen låt! Hur awsome är inte det?! Som ska framföras på ukm på lördag tillsammans med några andra låtar, kom och kolla vettja! :D Känner mig ganska spänd inför det och på samma gång helt likgiltig. Å, nu känns det sådär igen :/ Jag blir så trött av det också. Jag behöver nån och samtidigt ingen, jag vill vara bland många, en i mängden och på samma gång vill jag vara för mig själv.
Precis just nu håller jag på att dividera med mig själv om jag ska gå på träningen också, orkar jag träffa alla? Men, jag tror att jag ska gå, man får inte ge upp och lägga sig ner.

Som ni märker äör jag tankspridd som fan. Dock känns det lite som om jag reder ut nåt när jag skriver ner det här, så jag tror nog att jag lägger ut något mer inlägg innan kvällens slut. Men nu Träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0