Gårdagen, gymnasiegrubbel och dagen

Kvällen ser ganska annorlunda ut mot vanligt. Eller förresten så har hela dagen varit annorlunda, nu när jag tänker efter ;D
Mer hann jag inte skriva förrän Miri dök upp vid dörren. hehe.

Iallafall, gårdagskvällen tillbringades med en random pojke ;D Var lite skrajsen att bara gå hem till honom när vi aldrig träffats förut, (behöver jag säga att han var M´s kompis och inte min? ;) ) Men det slutade bra, han var skittrevlig och rolig, edt är alltid kul att träffa nytt folk. :) Dessutom var gårdagen annorlunda pg.a. Att jag var genom lycklig hela dagen :D Ashärligt! Lite förvånande var att tillochmed grabbsen i skolan märkte att jag var ovanligt glad..

Iallafall i dag åkte jag F + Mumsen till Skvadern för att kolla in deras öppet hus :) Jag tror att jag är lite kär i den skolan, att jag ska söka dit har jag nu bestämt mig för. Dock vet jag inte vilken linje; natur vs. estet? Ganska stor skillnad! Och eftersom att vi inte har någon syo på våran skola så har vi ju inte fått så mkt. praktiskt hjälp med att välja heller, men som tur var så fick vi träffa syon på skvadern så nu känns det lite bättre :) Vi ska få komm dit två dagar och testa på linjerna också, vilket känns väldigt bra :)

Innan vi for hem gick vi och fikade på barista i sundsvall, allt var supergott! Tog en snabbis på stan också, med betoning på snabbis, så någon tid för letande fanns inte precis. ;p  Dock hittade mamsen lite grejjer till lillebror men (mohahah) han gillade dem inte så gissa vem som fick dom då?! Tur att han är lång och att jag har en pojkes figur, för nu har jag ett par nya übersnygga baggyjeans som jag har letat efter hur-länge-som-helst, och en ny gul collegetröja :D tackartackar.

Piuh, så har man uppdaterat lite här då så att ni inte känner er helt bortglömda!
pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Mira

"gårdagskvällen tillbringades med en random pojke ;D" haha xD det låter himla skevt ;D



kul att du hängde med ;)

2009-01-24 @ 17:51:14
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0