Twilight

Av rubriken kanske ni kan gissa vad jag, E och L gjorde igårkväll? Yes, vi var och såg Twilight som gick här i stan. (Konstigt att de nästan inte hade någon reklam överhuvudtaget om den?) Vi lyckades komma in såpass att filmen redan hade börjat, kön var gaaaanska så lång och seg ;)
Filmen var bra, dock inte sådär underbar-jag-måste-se-den-bra, men bra. Det var en sån film som man går och tänker på dagen efter av. Eftersom att jag har läst två av böckerna innan så blev jag lite besviken på hus dom hade gjort det, som alltid när man läser boken innan, Om ni inte har sett filmen än så läs inte böckerna innan! Så stackars L&E fick stå ut med mina kommentarer under filmen ;) -Nej varför gjorde dom så?! - Men det där händer ju inte nu? - Whath!! :O m.m. hehe. Dålig ovana. Fast Louise som inte hade läst böckerna innan satt helt trollbunden :]

Men bara så att ni vet så är böckerna mkt. bättre än filmen ;] ♥
Fick världens lust att läsa om dom nu, dessutom har det ju kommit ut två till ;o Tror att det får bli en sväng till bibblan nu ;) See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0