Tjena tanten, sitter du här och stickar?

Eftersom att jag idag har fått reda på att vi har tre prov nästa vecka, varav 1 är det nationella provet i svenska - tala, Så skulle det kännas ganska skönt om jag åtminstone kunde jobba undan endel saker den här veckan. Tex. Så måste jag sticka klart en halsduk som aldrig vill bli klar, på två dagar om jag vill höja mitt sista betyg ur grunskolan i slöjd. Sedan så vore det bra om jag på något sätt lyckades få lite tid till att läsa ut den svenskabok som jag ska göra en läslogg om - Förnuft och känsla, Jane Austen. Av detta kanske ni kan gissa vad jag ska göra ikväll ;) Eller som Miri sa; M säger:
haha okej ;D   men det är mysigt, du ska ta på dig glasögonen lågt ner på näsan och sitta med en pläd också så blir det typ mormor-style xD 

Hehe, våran msn humor är bäst! *inte*
 
Som tur är så är man ju tjej så att jag kan göra två saker samtidigt ;) Att sitta och sticka. endast, i två timmar låter inte så kul. Men att sitta och kika på film och dricka varm choklad och sticka, låter däremot mkt. roligare. Eller hur?

Nu ska jag nog följa näsan ut i köket mot maten tror jag ;) See ya ♥ (det måste jag ju få säga, eller? ;] )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0