Pluggish is tha haousss

Godmorgon mina små bloggläsare. :)

Vaknade riktigt tidigt imorse, väldigt skönt fakltiskt då man känner att man inte har sovit bort halva dan, som vissa andra ;) Har hunnit med ganksa mkt. bla. läst ca. hundra sidor i svenska boken (vilket skulle ha varit gjort till förra veckan x) menmen) fixat mig, ätit frukost m.m hehe okey då, kanske inte har hunnit så mycket mer, men det känns så! Sitter i varje fall nu och pluggar med hemtentan - sexualkunskap. Visserligen är det bara fyra frågor, men dom är såpass breda att man kan skriva hur mycket som helst! Så jag har iallafall börjat, men i vilket fall har jag tagit en liten paus nu med gräddkolapolkagrisstång ;)

Planerna för dagen är:
  • Jobba undan lite plugg
  • Städa här hemma [ x( ]
  • Träffa Lolleliboo, vi har inte setts på hurlängesomhelst
  • Försöka hinna ner en sväng på stan och kolla på cityjam:et innan det är slut ;)
  • Vi skulle visst ha gäster på middag här ikväll, så -äta :D
M.m. ;P Rolig dag va? ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0