Onsdag, 090114

Det finns hopp om livet ändå ;] Jag vet inte riktigt vad som hände igår. Det var så mycket bådeoch. Pendlade hela dagen, men framåt kvällen blev jag jätteglad (träning) och jääteelak (ang. blogginlägget). Men ni vet hur det är, ups and downs.
Idag! Har jag varit med bästaste Miranda, så underbart att vi äntligen tog oss i kragen och sågs, (bla. en av anledningarna till att jag är bättre idag ;D <3 Snacka om att man blir glad av att umgås med henne) Vi åt bla. kladdkakautankakaosmet med J, sedan körde vi ut honom (hehe ;D) och Snackade loss. Vi hade ju lite catching up to do, somsagt. Och eftersom att vi är som vi är så tog vi såklart upp gitarren i sängen efter ett tag och satt och spelade/försökte spela/sjöng också. Underbart mysigt :)

Ikväll tog jag en svängis förbi mitt nadra hem och lånade lite bookies :D Bla. 3st Jane Austen´s till svenskan, som jag nu tänkte ägna resten av kvällen åt. Dock lånade jag också hem lite anrda böcker så vi får ju se vilken som "vinner" ;) Btw. appropå skolan så hade vi dubbeltimma med sexualkunskap idag. vilket gav upphov till gaaanska så många asgarv där längst bak i klassrummet, jag och cho fulade oss trasiga xD Btw. NÅGON borde göra bättre filmer, än de som är tecknade och för tio åringar ;)

Yaop, thats all i guess :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0